Rikky Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 er faringer Kan ikke huske å ha sett denne før. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg ser mer og mer av denne ekstremorddelingen. Altså, hvor man ikke deler et sammensatt ord i to vanlige ord med betydning, men hvor man deler det opp i et eller flere ikke-eksisterende ord. F.eks.: nettverks problemer spørs mål Endret 2. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hvorfor er stengt ute? Fordi Stengt liker seg ikke inne. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg ser mer og mer av denne ekstremorddelingen. Altså, hvor man ikke deler et sammensatt ord i to vanlige ord med betydning, men hvor man deler det opp i en eller flere ikke-eksisterende ord. F.eks.: nettverks problemer spørs mål En ord? Det... heter vel ikke det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) En ord? Det... heter vel ikke det? Æsj, jeg redigerte inn "ord" i stedet for "deler", og så hang "en" igjen. Endret 2. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Bra, lurte på om vi holdt på å miste deg. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Kan jo hende at han/hun bor utenfor Norge... Jeg håper fortsatt at Newt tullet... Tullet ikke... Bevis! #47 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Han/hun må sitte ALT for mye foran pc'en å spille cs! Blir det ikke "og" der? Og ikke "å"? Ikke spesielt pen tittel på tråden du linket til, heller: Ka våpen HATER du mest? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 De skriver på dialekt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Ser da det. "Ka" er et ord i min dialekt, faktisk. Var mer grammatikken jeg tenkte på, "ka" betyr "hva" her. Hos han som startet tråden betyr det visst "hvilke(t)"... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 3D-grafics in Lightwave Holger... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Was ist los? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Kan jo hende at han/hun bor utenfor Norge... Jeg håper fortsatt at Newt tullet... Tullet ikke... Bevis! #47 Jeg håpet at du tullet i den forstand at du virkelig trodde på at grunnen til han skrev sånn var pga CS-spilling, og ikke det at han kanskje bor i utlandet eller av en eller annen grunn ikke har tilgang til norsk tastatur. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Ann e goe t å ha windowsen på.. klare fint 2vege i uptime me den:D LOLOL. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Ann e goe t å ha windowsen på.. klare fint 2vege i uptime me den:D LOLOL. Fear the new breed of dialektskriving... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Eg jobba som telefonselgar i ei stond. Kjente lett 6000kr på 2veker, lett kjente pengar. Men eg ville heller satsa på å finna jobb i ein dagligvarebutikk.. Man må jo trivast i jobben, Eg slutta etter 3mnd. Men er grett som sommarjobb Er lenge til sommaren men... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) "lett kjente penger", faktisk. Endret 3. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Holger, i profilen din, er "grafics" en bevisst feilstavelse? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Ann e goe t å ha windowsen på.. klare fint 2vege i uptime me den:D LOLOL. Endret 3. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hater alt som klassifikeres som sniper våpen. Flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå