Shulgin Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Vel, "bredskjerm med rundlyd" er noe jeg har begynt å bruke som alternativ til hjemmekino. Og "vev"-ettellerannet begynner å bli vanlig (eks. vevkamera). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Den vide verdensveven... (WWW) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Den vide verdensveven... (WWW) Helt korrekt. Eller Verdensveven. Edit: Dagens gloser: hit-and-run – ram og røm (mye bedre på norsk) joystick – styrespak, kontrollspak layout – grafisk utforming, oppsett, bladbunad, jf. design thumbnail – miniatyrbilete/miniatyrbilde, knøttbilete/knøttbilde (IKT) Endret 1. september 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 jeg sier miniatyrbilde istedet for thumbnail Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Må klage på "joltaire". Når den personen poster i Counter-Strike forumet, skriver han/hun bestandig a istedet for å. O istedet for ø... og jeg vet ikke den siste. Ae for æ? Det irriterer meg litt.. Han/hun må sitte ALT for mye foran pc'en å spille cs! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Må klage på "joltaire". Når den personen poster i Counter-Strike forumet, skriver han/hun bestandig a istedet for å. O istedet for ø... og jeg vet ikke den siste. Ae for æ? Det irriterer meg litt.. Han/hun må sitte ALT for mye foran pc'en å spille cs! Hehehehe. Seriøst? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Kan jo hende at han/hun bor utenfor Norge... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Kan jo hende at han/hun bor utenfor Norge... Jeg håper fortsatt at Newt tullet... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) mudd shokk er nor du tar og helder hendene oppå dei tå pulsårene dine i halsen di... det er veldi farligt men me jere da for det... du kan besvime.. what? har problemer med å forstå dialekter.. dessuten tror jeg det er imot reglan på forumet.. SJØ harhar.gif e no ikkje så vanskeli å forstå det jeg skriver vel... eller så bør du begynne å tanke litt på at du kansje skal øve deg på å lese litt mad.gif dessuten så skreiv eg berre nokre ord som var på dialekt. Endret 1. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Nå virker det jo som om det var du som skrev den teksten, Goophy. Etter et søk fant jeg heldigvis ut at det ikke var deg. dessuten så skreiv eg berre nokre ord som var på dialekt. Dette tok virkelig kaka. Endret 1. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 dessuten så skreiv eg berre nokre ord som var på dialekt. Denne tok forresten virkelig kaka. Dette er jo 100% korrekt nynorsk! Det er lovfestet at nynorsk er like korrekt som bokmål Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg tenkte mer på innholdet. Du ser i Goophys innlegg hvor den kommer fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Digital Impuls annonserer bærbare med god prossesor og mange tilkoplinger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Nå virker det jo som om det var du som skrev den teksten, Goophy. Etter et søk fant jeg heldigvis ut at det ikke var deg. Jeg hadde ikke klart å skrive noe sånt selv om jeg prøvde... Men burde vel kanskje satt det også i quote. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Vann avkjøling å lekkasje Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Digital Impuls annonserer bærbare med god prossesor og mange tilkoplinger. Er ikke noe galt i å skrive koplinger. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Buss priser i Bergen Hvorfor i all verden koster 1 sone 23 kroner for 1 vei i Bergen, sterkt overpris, like god å ha bil...bedre å koste ca 20 kroner uansett hvor vi skal for en vei. I Oslo er slik...fordi kommune gir mye mer penger til Oslo sporveier AS. Meningløs å ta buss. Slemme, slemme bussen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Buss priser i Bergen Hvorfor i all verden koster 1 sone 23 kroner for 1 vei i Bergen, sterkt overpris, like god å ha bil...bedre å koste ca 20 kroner uansett hvor vi skal for en vei. I Oslo er slik...fordi kommune gir mye mer penger til Oslo sporveier AS. Meningløs å ta buss. Slemme, slemme bussen. Psssst, han er døv såvidt jeg vet....... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Går det ann å få kjøpt HK til bearbone seperat?? Eller er dette noe som vil komme etter vært-.. Bjørnebein? Hadde vært en artig mod i allefall, PC montert på bjørn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå