Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha lol var negre med i frøken norge de er jo faen med ikke norsk uansett om de har bod her i 100 år

 

Imponerende. Både innhold og setningsbygning i toppklasse.

Interessant.

 

Han sier at negre ikke blir norske, uansett om de har en bod i 100 år. Hm, en bod? :hmm:

 

Hvor kommer argumentet om at selv om man ikke har en bod her i 100 år, så blir man ikke norsk, selv om man er en neger. Spesielt argument, men jeg kjøper den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Fnis.

 

Jeg blir så sinnsykt OPPGITT av å høre på sånne komunist raddiser som olsen!!

Få de buttonene AV jakkene og de ekle veskene deres, og skyll palestina skjerfet ned i DASS!! EO(fucking)D

 

Edit: Ah, som dette forumet er fornøyelig. :D

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Fnis.

 

Jeg blir så sinnsykt OPPGITT av å høre på sånne komunist raddiser som olsen!!

Få de buttonene AV jakkene og de ekle veskene deres, og skyll palestina skjerfet ned i DASS!! EO(fucking)D

 

Edit: Ah, som dette forumet er fornøyelig. :D

Har vel ikke akkurat noe under grammatiske skrivefeil å gjøre, eller hva sindre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
sett bort i fra eo(fuckings)d, skrivefeilene, orddelingsfeilene og tegnsettingsfeilene, hva er så galt? raddiser? buttonene?

Ikke mye.

 

Uansett hvor gjerne jeg skulle ønske det, aksepteres ingen "Idiotinnlegg sindres misliker"-tråder her. Men siden innleggene jeg misliker gjerne er fulle av skrivefeil, benytter jeg anledningen i denne tråden til å påpeke for likesinnede hvor tullete de er. Men selvsagt finnes det unntak - du må gjerne leve i troen på at John Does innlegg over er nettopp unntaket som bekrefter regelen. :p

Lenke til kommentar

Ah yes, visste det var noe jeg hadde glemt! For en stund tilbake var jeg svært oppgitt over at HW-forumet var det eneste (og første) stedet jeg kunne lese "hvem skjermkort", og lignende. Jeg så på det som den reneste kuriositet, og trodde rett og slett det var den høye konsentrasjonen idioter som gjorde at denne ukorrekte bruken av pronomenet hvem var så utbredt.

Det ble påpekt at dette faktisk er vanlig mange steder på Østlandet - jeg klarte ikke å tro det.

Her oppe på NTNU hører jeg det STØTT OG STADIG fra de mange østlendningene, og det er like før jeg blir gal! "Vemm ævditorium skall oss værra på nå 'a?" og lignende. Har poengtert det opp til flere ganger, men de fleste skjønner ikke engang hva jeg snakker om. Utenom trønderne, for de ser ut til å være ganske irritert over det, de òg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...