G2Petter Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Til alle dere som maser om at "hvis man har dysleksi kan man ikke skrive ordentlig:" Det som står her er fullt forståelig, og MYE bedre enn brorparten av innleggene i "enkelte kategorier" på forumet... Jeg velger å tro (håper og) at det ikke finnes så syke mennesker i Norge som vil ligge ut bilder av ett barn plus dikte opp en historie som dette for å kunne få seg litt hardware. Har selv en sønn på 4 år som har brukt PC siden han var 3 år gammel til å lære alfabetet og telling ved hjelp av læring gjennom lek på PC. Det er utrolig hvor fort en unge kan lære visst det gjøres på den rette måten. Jeg har selv dysleksi og er veldig redd for at min sønn kan ha arvet dette fra meg. Jeg gjøre alt for at han skal ha mest mulig naturlig forhold til bokstaver og tall visst det viser seg at han har arvet dette fra meg. Uansett er det viktig at unger har den rette forutsetning til å kunne lære når han er liten. Lars, jeg tror deg. Hadde jeg bodd i Norge så hadde jeg kunne sendt deg noen PC2700 256 minnebrikker.. Blir for dyrt for meg å sende de fra Australia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hva er det vi får i fra de bambus landene ? ikke en drit, de tigger bare... Er sint på de Også retter vi litt: *Trekket til bake* Sorry for ufine kamentarer Kunne tatt med flere, men det regnes vel som "ufint." Endret 28. august 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Trenger litt tenke hjelp av dere matte menn her Kan ikke blanke menn tenke, kanskje? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 ja hvis folk får betennelse der oppe i øret og den ikke går bort så kan den jo gå opp til hjernen men det er ikke farlig bare man steller det bra!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Haha, skarp type. :!: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Kan ikke blanke menn tenke, kanskje? Hehe :!: Jeg elsker å angripe grammatiske skrivefeil med sarkasme. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg elsker å angripe grammatiske skrivefeil med sarkasme. Holger i et nøtteskall. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Edit : dvd er gjitt bort Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 @ Maskin spesifikasjoner Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) @ Maskin spesifikasjoner Det har vi ikke sett. @ Hardware@ Pulse - Project Dolphin: Hardware.no Team @ Bli med på Folding@home - Team Hardware.no du også! Edit: Fornøyd nå, Herr.HalTan? Endret 30. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg fatter ikke hvorfor jeg må ha tre punktum på nesten hver setning jeg skriver... Det er en teit uvane. Er det irritetende? De beskriver jo ikke noe særlig synes jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 liker ikk folk somm går i så dyre merke klær at man ikke kan bruke de. f.eks møtte jeg en på camping, som hadde en jean paul jakke, vi gikk en tur, så fikk han pannik og løp hjemm fordi solen hadde kommet, og jakka hans tålte ikke solys Au. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg fatter ikke hvorfor jeg må ha tre punktum på nesten hver setning jeg skriver... Det er en teit uvane. Er det irritetende? De beskriver jo ikke noe særlig synes jeg... Du kan godt slutte. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Neeh... gidder ikke konsentrere meg hver gang jeg skriver. Vil heller vite om det er irriterende? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 *snip* Hvorfor ikke bare skrive det så riktig som mulig? Maskinspesifikasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Det er ingen som kjøper en bil til 1.3 millioner ! Da er man jo dum i hodet ! Man ser lett at dette er en person som vil at andre skal tro at han er rik, når han poster slike poster som dette og kaller seg selv for onkel skrue ! Derimot er det et tegn på høy intelligens å bruke mellomrom før avsluttende tegn. Har du noe imot det ? Jeg skal aldri endre på det bare så det er sagt ! Betyr det at jeg er dum i hodet som har mellomrom her ? Hva ? Det er bare ett ord å si til sånne som deg: Tulling ! Eller: Dust ! Dessuten så bruker jeg kun mellomrom mellom ! og ? Ikke punktum osv ! Kan det virkelig plage deg så mye ? Tihi. Jommen tok det ikke mer enn 5 minutter før jeg fikk en advarsel, heller. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 For en idiot han var. Hater slikt low-life. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Det som er litt morsomt er at han i det siste innlegget sitt skrev: Ja.. huff! Dog brukte han en smiley som punktum i den neste setningen i samme post, men det kan jeg leve med. Eller... NOT! (Som noen så genialt uttrykte det.) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Vil tro de har lagt neden del resusjer i utviklinen av den, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå