Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 konge det men det er litt rart fø folkena so du skal drepe jaffal de ninja folkene toler ganske mye ellers konge spel... heit vert full pris endo Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 konge det men det er litt rart fø folkena so du skal drepe jaffal de ninja folkene toler ganske mye ellers konge spel... heit vert full pris endo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 heit vert full pris endo Kan noen oversette denne delen? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 By the way, trenger eg noe spezz xtra tillig til maskina for å koble opp? Lydkort, kabler å sånn! Har et integrert lydkort i HK mitt(MSI k7n2 delta l) og sef en kabel for å overføre lyd til det andre anlegget mitt! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 SMS språk på internett Fyfy Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Takk for flott info. testet produkte selv for et par dager siden, men rakk ikke å teste ferdig. Så da kan jeg jo teste dette også når jeg for anledning til å leke mere med produkte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Takk for flott info. testet produkte selv for et par dager siden, men rakk ikke å teste ferdig. Så da kan jeg jo teste dette også når jeg for anledning til å leke mere med produkte Jeg skulle til å si at den ikke var så gale, men hvis den var fra komplett.no? woooow... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 kan du sende meg pm.. blir så sykt nyskjerring på sånne ting Nys-kjerring? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Det er sånn matematikklæreren min staver nysgjerrig. Skrev det sånn jeg også før. Han lærte meg. heit vert full pris endo Kan noen oversette denne delen? "Har ikke vært full pris ennå" antar jeg. (He = har og it = ikke på dialekt) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Hvorfor ikke egentlig? Alle de foreldrene som vil at Barna skal komme hjem "nå" og ikke er helt sikker på hvor Ungene er, og må løpe gjennom Hele Nabolaget for å finne de.. Syns Unger skal ha Mobil telefon, men ikke noe bra greier, Har faktisk sett en 9 åring som har gått rundt med 6600 og liknende! Mange nye egennavn her, gitt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Takk for flott info. testet produkte selv for et par dager siden, men rakk ikke å teste ferdig. Så da kan jeg jo teste dette også når jeg for anledning til å leke mere med produkte Dans, dans, dans åppå bore, legg dæ ne... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Det er sånn matematikklæreren min staver nysgjerrig. Skrev det sånn jeg også før. Han lærte meg. heit vert full pris endo Kan noen oversette denne delen? "Har ikke vært full pris ennå" antar jeg. (He = har og it = ikke på dialekt) Neinei.. Tror han mener "Helt verd full pris enda." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Det er sånn matematikklæreren min staver nysgjerrig. Skrev det sånn jeg også før. Han lærte meg. heit vert full pris endo Kan noen oversette denne delen? "Har ikke vært full pris ennå" antar jeg. (He = har og it = ikke på dialekt) Neinei.. Tror han mener "Helt verd full pris enda." Hadde han ment har ikke, hadde han vel skrevet hait? Kan vi ikke bare spørre han? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 wow mester hjerne Syns denne var litt sjarmerende, jeg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 gleder meg no sinnsykt noen vet hvor jeg melder meg på ??? elsker stalker den sinnsyke brae grafikken osv Huffda Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Det er sånn matematikklæreren min staver nysgjerrig. Skrev det sånn jeg også før. Han lærte meg. heit vert full pris endo Kan noen oversette denne delen? "Har ikke vært full pris ennå" antar jeg. (He = har og it = ikke på dialekt) Neinei.. Tror han mener "Helt verd full pris enda." Det gir for så vidt mer mening i forhold til resten av teksten, ja. SteffyBoy: Masser av folk som sier "he" istedet for "har". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 SteffyBoy: Masser av folk som sier "he" istedet for "har". Klar over det, tenkte på de jeg har hørt som sier itt, framfor ikke. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 wow mester hjerne Syns denne var litt sjarmerende, jeg. Bra at de har noen å se opp til. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Hei, jeg skulle ha bytta gfx kort mitt (geforce 2 mx) mot geforce fx 5600 som er i pappas pc men problemet er at pc hans er forseilet så jeg får ikke opp døra, får egentlig ikke lov får pappa sier at service går ut vis jeg tar av døra, hjelp på ha det gfx korte, han spille kabal trenger ikke så bra kort men jeg spilller callofduty. *trekke pusten* punktum er dumt... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Både politiet og uavhengige eksperter mener at batteriet i en Nokia-telelefon er årsaken til en boligbrann i Oslo tidligere i år. Alltid moro når noen har problemer med tastataturet. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå