Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig du har rett, men at 90 % av forumet blander med den engelske varianten er litt drøyt. Fakta er nok at folk ikke visste det. Folk har sagt det feil hele livet, men har de gjort noe med det? At INGEN har påpekt det før, er jo utrolig. Leste tilfeldig en tråd hvor det var sagt "anoreksia" fire ganger. FIRE GANGER!

 

:roll:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Da går vi litt mer on-topic, til en person som meg bekjent slettes ikke har dysleksi. Hans navn skal forbli uvisst..

 

Skjekk Elkjøp og så så jeg en kjøebag hos Biltema

 

Skjekk? Er han kjekk? Eller fikk han en sjekk?

 

(Kjøebag går jeg ut i fra er en ren skrivefeil ;) )

Gikk litt fort i svingene :blush:

 

(rettet nå)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Burde æ gå for Nforce 250 ellr via800 isåfall? Ska prakkes inn i et vannkjølt system, men sia budsjettet e noe begrenset blir det vel neppe no raskere enn 400mhz minne, men da minst 1gb. Her ska det tynes mhz  :yes:
Lenke til kommentar
Det heter "anoreksi", ikke "anoreksia". Jeg ber dere som leser dette en gang for alle: Slutt å bruke det ikke-eksisterende norske "ordet" "anoreksi".

De har sikkert bare dysleksia. :p

 

Jeg trodde forresten det riktige ordet var "anoreksia"...

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Det heter "anoreksi", ikke "anoreksia". Jeg ber dere som leser dette en gang for alle: Slutt å bruke det ikke-eksisterende norske "ordet" "anoreksi".

Så du sier at "anoreksi" er ikke-eksisterende, og "anoreksia" er feil.

 

Skjønner at det var en menneskelig feil å gjøre, men når du klager på akkurat det samme, så må jeg nesten si:

 

Driti uuut :tease:

Lenke til kommentar
Det heter "anoreksi", ikke "anoreksia". Jeg ber dere som leser dette en gang for alle: Slutt å bruke det ikke-eksisterende norske "ordet" "anoreksi".

Så du sier at "anoreksi" er ikke-eksisterende, og "anoreksia" er feil.

 

Skjønner at det var en menneskelig feil å gjøre, men når du klager på akkurat det samme, så må jeg nesten si:

 

Driti uuut :tease:

Det var en slurvefeil. Det er noe helt annet å skrive bevisst "anoreksia" for å påpeke til sykdommen "anoreksi", enn feilen jeg gjorde. Det var en slurvefeil, ingen "skrivefeil", om du skjønner. Jeg skulle skrive "anoreksia", men det ligger så lite i min natur å skrive feil med vilje, så derfor overtok instinktene mine og skrev "anoreksi", den riktige måten. Det er noe helt annet det jeg klagde på. Feilen min og feilen deres er to helt VIDT forskjellige "feil".

 

Klager på akkurat det samme? Beklager, her er det nok bare du som har dritt deg ut. :p

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Det heter "anoreksi", ikke "anoreksia". Jeg ber dere som leser dette en gang for alle: Slutt å bruke det ikke-eksisterende norske "ordet" "anoreksi".

Så du sier at "anoreksi" er ikke-eksisterende, og "anoreksia" er feil.

 

Skjønner at det var en menneskelig feil å gjøre, men når du klager på akkurat det samme, så må jeg nesten si:

 

Driti uuut :tease:

Det var en slurvefeil. Det er noe helt annet å skrive bevisst "anoreksia" for å påpeke til sykdommen "anoreksi", enn feilen jeg gjorde. Det var en slurvefeil, ingen "skrivefeil", om du skjønner. Jeg skulle skrive "anoreksia", men det ligger så lite i min natur å skrive feil med vilje, så derfor overtok instinktene mine og skrev "anoreksi", den riktige måten. Det er noe helt annet det jeg klagde på. Feilen min og feilen deres er to helt VIDT forskjellige "feil".

 

Klager på akkurat det samme? Beklager, her er det nok bare du som har dritt deg ut. :p

Slåsskamp, slåsskam, slåsslamp. :)

 

AtW

Lenke til kommentar
ska låva dg at viss ein er veldi skrokkete so e da j**** stygt, har sjøl sett nåken kvalmanes bilde av sånt, har nåken kamerata so e goe t å finna ekkle bilde.. men når ein blir gammal kan ein altids ta ut percingen men tatoo`en e der vell fremdeles.. men viss den ikkje e so stor so skade da nok ikkje 

 

hehe, sånt e eg kje nøyen me i forum also, men viss da plage dg so kan eg vell gjera da "rett"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...