Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Må si at det foregikk mye mer tull når jeg var yngere. Hvem har vel ikke tulla med leke pistoler.

 

Når jeg var 12-13 så lekte vi en slaks krigs lek med luftgevær. Vi fløy rundt i shorts og teskjorte, dumme som vi var brukte vi ikke briller en gang. Vi lekte det faktisk mitt i et boligstrøk også. Svei no værre å bli treffi må bare leggen. Tenk på alle de skadenne vi kunne gjort på div vindur og forbipaserende om vi bomma litt.

Mye "artig" orddeling, samt lekre småfeil i diverse varianter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Heeelt enig ! Man lærer seg ikke å nyte alkoholen ved å ikke drikke ! ( altså før man egentlig har lov )

 

For da bare gleder man seg sånn til man kan drikke, og på den dagen man fyller 18 så drikker man seg drita full og etter det så blir det til en vane at når man drikker så er det liksom meninga å bli full ! Hadde barn fått litt vin til maten og slikt... noen champanje glass på nyttårsaften osv så hadde man lært seg til å nyte alkoholen !

 

Faen, så irriterende at han avslutter hver eneste setning med mellomrom og utropstegn ! Aah !

Lenke til kommentar
Hey hey jeg bare lurte på hvordan man oppdaterer biosen?

er det noe programm man må ha eller lasta ned noe?

kan noen fortelle meg?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mvh Slazenger

 

 

Herre! 2 m'er på slutten av program," eller lasta ned noe"... Det gir mening gitt! Selvfølgelig har tølperen 15 linjeskift før han skriver "Mvh Slazenger" ASDFDASFJDASFJDas fkjfASDFJd :hrm:

 

Bajsare, bajsare!

Lenke til kommentar
2. Hvorfor sier folk f.eks at "kampen er startet"? Det heter da aldeles at "kampen har startet".

Det er lov, så vidt meg bekjent. ;)

Begge deler skal være like riktige, ja. Med mindre det har/er skjedd noen forandringer i det siste.

 

Ordboke rett ved siden av meg sier:

 

Fremmed

ordbok

 

Det er for sykt.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Nøkkelen skal ligge i valget av integrert minnekontroller og delt HyperTransport-buss, som gjør at AMDs dobbeltkjerneprosessor fysisk vil være mindre enn dobbelt så stor som enkeltkjerneversjonene vi har i dag. Samtidig vil prosessorer med fire kjerner være mindre enn dobbelt så store som prosessorer med to - fordi mange av komponentene på brikken blir delt.

Halvparten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...