Dr.X Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Virker som mange bare ikke gidder å lære det.. Eller er "for kule" for det.. Den unnskyldninga jeg hører hele tida er at "å" går mye fortere å skrive enn "og".. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kom nettopp over denne: å godt er det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Syns d forumet hr er ganske homseaktikt. blir rett og slett for dumt med alle dessa vemmelige reglane dokkas. Konne trudd det hva faggar så hadde kontrollen her,. og det er det vel også. ANyway.- koza dokke,. faen så tragiskt ! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Syns d forumet hr er ganske homseaktikt. blir rett og slett for dumt med alle dessa vemmelige reglane dokkas. Konne trudd det hva faggar så hadde kontrollen her,. og det er det vel også. ANyway.- koza dokke,. faen så tragiskt ! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ARG!! Jeg skulle bli den første! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det gjorde vel hitler å Fortsatt samme mannen... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Fra tråden som jeg og Psilocybe klaget over: Hihi. Brukeren bannes for 30 dager samt posten stenges http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281365 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det gjorde vel hitler å Fortsatt samme mannen... .. som for øvrig har den tvilsomme æren av å toppe "Jørgens liste over mongoer på hw.no". Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) heijeg kommer isje vider på sisste bossen i doom3 tror eg.. det er i helvete... hva skal eg gjøre for og drepe den? Denne var flott! Endret 12. august 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 .. som for øvrig har den tvilsomme æren av å toppe "Jørgens liste over mongoer på hw.no". Hør, hør. ©psilocybe Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 3. Spant sex nettverk på farm ved og presse en uskyldig familie til og produsere filmer Her er jeg faktisk fullstendig i villrede. Hva i alle dager er det han mener? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 3. Spant sex nettverk på farm ved og presse en uskyldig familie til og produsere filmer Her er jeg faktisk fullstendig i villrede. Hva i alle dager er det han mener? At en eller annen har skapt et sex-nettverk ved å presse en familie til å lage sex-filmer.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Her er en liten morsom episode: Topic: Hva vil du helst ha som jobb? Svar fra en person: "Petter Solbergs engelsk lærer." Svar fra rlz: "Bra! Du har fått med deg forskjellen på norsk og engelsk når det gjelder orddeling!" Svar fra samme person igjen: "Engelsk læren til petter solberg da" Hurra for rettelsen. Endret 13. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hater Avisa Nordland det er garantert den verste avisen innen rettskriving. min er karnskje ikke så mye bedre, men alikevell! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hater Avisa Nordland det er garantert den verste avisen innen rettskriving. min er karnskje ikke så mye bedre, men alikevell! Vet du hva som menes med uttrykket "kast ikke stein i glasshus"? Men forsåvidt, det bør riktignok stilles litt høyere krav til aviser. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Skrivefeilorgie! Hehe ... trykka meg inn på 'Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet', og fant denne: det er 99% sikkert ram feil ... prøv å eliminere minne ditt Hold deg vekke fra minnet mitt i allefall (morsomt når det er tatt ut av sammenhengen)! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Oh no! It's the RAM-ELIMINATOR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå