Svin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skulle ønske jeg ikke kunne ord delings reglene. 50% av alle emne titler bryter ord delings reglene, noe som er litt irri terende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hva med et ekstert kabinet å set i harddisk sel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) "Okei" er ikke et norsk ord. Men du kan bruke "OK" eller "ok". Slutt å piRke unødvendig, "okei" er bare en talemåte. Endret 11. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "Okei" er ikke et norsk ord. Men du kan bruke "OK" eller "ok". Slutt å prike unødvendig, "okei" er bare en talemåte. Okey vel? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Okey vel? Ingen av de er vel strengt tatt norske ord. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Slutt å prike unødvendig, "okei" er bare en talemåte. En slik holdning hører ikke hjemme i denne tråden. 75 % av innleggene her er pirking, det er det tråden er her for. Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 God vits om parkistanere! Skal kanskje ikke skirve så mye for jeg har alerede vert kommentert her... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 God vits om parkistanere! Skal kanskje ikke skirve så mye for jeg har alerede vert kommentert her... Og det skjønner jeg Neida, ta det ikke tungt, ikke ment spesifikt mot deg, men det var noen småfeil i teksten din Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 God vits om parkistanere! Skal kanskje ikke skirve så mye for jeg har alerede vert kommentert her... Og det skjønner jeg Neida, ta det ikke tungt, ikke ment spesifikt mot deg, men det var noen småfeil i teksten din Hehe :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Mer Zx45! Hei! Digger butikken deres:) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg nye strenger og en reim til min Jackson ke3. jeg lurer på hvilke strenger dere vil anbefale til dene gitaren holder det med super sliky kanskje? Jeg kjøpte meg en gitar reim i her jeg bor og den var ikje noe og skryte av. Den har et ekelt plast feste og er alt for kort. Så får ikke giteren nok langt ned. For jeg varerer høyde veldi fra hva jeg spiller. Levy´s MP18 reima, den me lyn trykket på er jo veldi kul. Men er den nok lang tror du? Og er den veldi sånn opplysende om du skjønner hva jeg mener? Jeg liker ikje skille meg så mye ut i fra andre gitarister på senen. De bilie alian reimene er jo og tøffe. Men er de lange og har de god komfår? syns d var digg me det at det var plekterholder i de. Men jeg må ha en reim der gitaren sitter sikkeli i reima så den ikke detter ut. Takk for svare:) Mvh Zx45 --------------------------------- Hei Zx45 ! Levys MP 18 kan bli 54" ( ca 137 cm ) lang og er ikke spesiellt glorete slik at du skiller deg ut på noen som helst måte. Når det gjelder rettskrivning skiller du deg heller ikke ut fra andre gitarister. Vennlig hilsen Endret 11. august 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Når det gjelder rettskrivning skiller du deg heller ikke ut fra andre gitarister. :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 DET RINGER OG PIPER: Kinsere er storforbrukere av mobiltjenester. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg trodde vi ikke kommenterte åpenbare trykkfeil... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vi kommenterer det meste. Seriøst, det er Norges største avis vi snakker om. De burde da ha litt kvalitetskontroll. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Ok, her er de bildene jeg snakket om. Pent ja? EDIT: Takk atrax, for at du sa at jeg hadde lagt passordet mitt i bilde-linkene. Også takk til alle som ikke utnyttet dumheten min. Endret 12. august 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg blir uvel av å lese slik engelsk, vet ikke om jeg skal le eller gråte ... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Ja, er det ikke felt Husk fellingstillatelse! Endret 12. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvem var denne mannen? Å hva gjorde han?? Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med og/å-reglene. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Å får dette blir han hyllet? Samme mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå