HolgerL Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 1000 viss! JA! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Ja, og atom kraft verk afal! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Den personen der MÅ jo være ordblind eller noe lignende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg sitter her og downloader men det gaar sjempe sint.Har hørt man må gjøre en del ting så funker speeden bra? Men hva må jeg gjøre Argh, jeg blir så får banna sent! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 egentli alle som har en server har litt av internette så næsten alle eier nette! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 En ting til er at det finnes ikke noen "gud" !Så "gud" kan ikke straffe de kriminelle når de dør ! Jeg tror iallefall ikke på gud, for det gud har gjort for meg er ikke mye ! Vi elsker utropstegn! Og siden "jeg" ikke tror på Gud, så er det ikke noe egenavn heller.... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Ja, det var det jeg som skrev og du tror jo på gud så da måtte jeg bruke de. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Ja, det var det jeg som skrev og du tror jo på gud så da måtte jeg bruke de. , , Sett inn der du tror det passer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Denne er på engelsk, men wh0t the hell. Setning nummer to. Your/you're. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 vet man ikke skal betale på forskudd men denne fyren virker så seriøs telfonnr fult navn osv(mulig navn er falskt) derfor jeg har jo et kontonr åssen bank tilhører dette kontonr. Lenke til kommentar
joka Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Skjøt mot hytte med mor og barn..... Deretter truet de mannens sønn med våpen, før de beveget seg lenger ned på campingplassen. Der skjøt de inn gjennom vinduene i en hytte med en mor og to barn. Ingen ble skadet, sier Andersen. dette er hentet fra VG. jeg er ingen grammatikkekspert men dette er vel ikke helt korrekt? eller? jeg mener det bør være slik: Der skjøt de inn gjennom vinduene i en hytte hvor en mor og to barn oppholdt seg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 He he he æg maine dokke ska hetta... ..... "Remind me of Gorm Elvis" Hva betyr dette? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 *lærer alle bruken av ordene "og" og "å"* *lære folk og ikke kritisere andres rettskriving* :wallbash: Lenke til kommentar
Svin Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 He he he æg maine dokke ska hetta... ..... "Remind me of Gorm Elvis" Hva betyr dette? Tror kanskje det betyr: "Jeg er fra Maine, og skal kle på dukken min en hette". Mulig det også er en slags betrakning om hvorvidt dukker bør ha hette. Hetter er forøvrig på sin plass. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 støtt atomkraft, få morsomme barn men seriøst, jeg synes faktisk at norge bør skaffe seg et par atomkraftværk selv. vi er tross alt en energi nasjon. og norge er jo et land med resjusjer til å forvalte atomkraft på en forsvalig måte, jeg vill mye heller ha atomkraftverk her en i østevropa. atomkraft er jo tross alt en av de mest miløvendlige energikjildene vi har så lenge man behandler avfallet riktig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Ok, nå er jeg tilbake fra Danmark. Fant noen fine skrivefeil mens jeg var der, og også mens jeg var på vei dit. Selvfølgelig vises ikke bildene... må prøve senere. EDIT: Ok, Holger. Endret 10. august 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Okei, nå er jeg tilbake fra Danmark. "Okei" er ikke et norsk ord. Men du kan bruke "OK" eller "ok". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 En ting jeg lurer på.. når er det man bruker de, og når dem? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) En ting jeg lurer på.. når er det man bruker de, og når dem? "Dem" er objekt-form av "de. Akkurat som meg, deg, ham, henne, osv er objektform av jeg, du, han, hun, osv. Om du er usikker om du skal bruke "de" eller "dem"; sett inn "jeg" eller "meg" inn der hvor "de" eller "dem" skal stå, og så ser du hvilken form som er riktig. Endret 10. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Selskapet hans Margot AS kan notere seg driftsinntekter på utrolige 7,8 millioner kroner, mot 4,5 millioner året før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå