Goophy Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 Laft, ifølge den allmektige ordboken. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 blablabla... en ny versjon av myten om Kong Artur og ridderne av det runne bord... blablabla Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 LAFT? HVA FAEN? Det er egentlig ganske rart at dette forumet hver eneste dag sprenger nye grenser i måter å stave ord på... "Laft" er dialekt. Ordet finnes bl.a. her på østlandet. Bare til informasjon selvsagt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Rapporter Del Skrevet 6. august 2004 noob TV - kort spm?! En slags semi-orddeling. I tillegg til kreativ tegnsetting. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Siden vi har vært inne på "Edits from hell": [/QUOTE] Catch ya on the flip side [QUOTE] Edit: fiksa quote Endret 7. august 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Da Salvatore Riina ble arrestert i 1993 etter flere år på rømmen i mange år, ble Provenzano betraktet som den store mafiabossen på Sicilia. Smør på flesk? Endret 7. august 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 LAFT? HVA FAEN? Det er egentlig ganske rart at dette forumet hver eneste dag sprenger nye grenser i måter å stave ord på... "Laft" er dialekt. Ordet finnes bl.a. her på østlandet. Bare til informasjon selvsagt. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) "Nett verks problemer" Endret 7. august 2004 av sumptrollet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Det var for ferd elig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 ska rette paa det OK menne drit i det sporte ikke om rettskrivning har 3 da... menne samma det er aldri i porsgrunn og er litt dyseletiker eller ossen det skrives bare at jeg skal ha vokst fra det eller noe , kansje ikke (det var sant) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Er det normalt att Skjemkorte ikkje går til 500 MhZ CoreHar ett ATi Radeon 9600 Det klikker når eg tar det på 500 Mhz Core Sukk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 og er litt dyseletiker eller ossen det skrives bare at jeg skal ha vokst fra det eller noe , kansje ikke (det var sant) Ah, den ikke ukjente selvdiagnosen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 hei de som styrer vålan kor e det henne egentligt.For folk lurer sikker på om kor det henne kan dere si det akuratt det e noen som ikkje veit kor våland e sikkert I hans forsvar, så kan ihvertfall smilyen tolkes som et punktum. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg er litt lei av folk som unnskylder nedsatt hjernekapasitet med dysleksi. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Der sa du det HalTan. Indeed! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg er litt lei av folk som unnskylder nedsatt hjernekapasitet med dysleksi. Apropos det, er det noen sammenheng mellom dysleksi og orddelingsfeil? Jeg har sett at noen bortforklarer orddelingsfeil med at man har dysleksi, men det høres bare ut som en dårlig bortforklaring. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Nokon som veit om ein Nettbutikk som eg kan bestille nike ustyr til privat personer i norge? Har prøvd www.prosoccer.com men dei leverer ikkje til norge... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Apropos det, er det noen sammenheng mellom dysleksi og orddelingsfeil? Nei, det skal ikke være det. Men jeg synes det bare er teit å skylde på dysleksi. Jeg kjenner flere som har det, og alle sammen er kapable til å skrive 100% feilfritt bare de gidder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 o-zone er homoer på skikeligt. dei har innrømt da på romensk tv w000000t? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Problemet med atom kraft verk er at det blir atom afal av det som ein må lagre i 1000 viss av år før radiokativiteten er vekke. Nynorsken gjør det bare verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå