Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har blitt fra stjålet min 6600 og vurderer å vente til den kommer.. G2Petter: kravene er nok høyere for å få akkurat den tittelen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Klikket du på linken? Noen som kunne gidda å hjelpe meg? Bumper etter tre timer om fem minutter med en så frekk tone Edit: Født: 26 April 1991 Sjokk! Endret 4. august 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Klikket du på linken? Niks. Men så gjorde jeg det, og, joda. Han får nok den tvilsomme æren av overnevnte tittel. Makan til knøl. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dette er vel det Psilocybe så treffende kaller "menneskelig søppel"? Nok en gang har vi blitt fremlagt uomtvistelig bevismateriale på at tenåringer ikke burde ha tilgang til internett. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nok en gang har vi blitt fremlagt uomtvistelig bevismateriale på at tenåringer ikke burde ha tilgang til internett. Tja, hadde vel vært mer interessant om man ordnet en løsnig som krevde Nettsertifikat®. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nok en gang har vi blitt fremlagt uomtvistelig bevismateriale på at tenåringer ikke burde ha tilgang til internett. Tja, hadde vel vært mer interessant om man ordnet en løsnig som krevde Nettsertifikat®. med rettskriving som et av kravene? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske.Tror jeg det er bare en måte å finne det ut på. man lever bare én gang. den som intet våger, intet vinner. osv, osv. jeg ville nok blitt en fast poster.. har vært inne på samme tanken før. Dedisert? Sikker på at du ikke mener dedikert? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Dedisert? Sikker på at du ikke mener dedikert? Begge deler er vel lov ... Engelsk og fransk skrivemåte. edit: Der tok jeg feil du ... Bare dedisert som er lov å skrive. Bokmålsordboka Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'dedikert' i bokmålsdatabasen OM TILSLAGET ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord dedisert adj m/f ubestemt form, entall, dedisere dedisert adj intetkjønn, ubestemt form, entall, dedisere dedisert verb perf-part dedisere ~se´re v2 (lat. dedicare 'innvie') skriftlig tilegne bok e l som æresbevisning boka er dedisert til barna Endret 5. august 2004 av SBS Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg har valgt og sende X-box en inn til modchip for og faa det onkelig gjordt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Noen som har noe god musikk og andbefalle ? Look out! Falling ducks! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Dedisert? Sikker på at du ikke mener dedikert? Begge deler er vel lov ... Engelsk og fransk skrivemåte. edit: Der tok jeg feil du ... Bare dedisert som er lov å skrive. Bokmålsordboka Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'dedikert' i bokmålsdatabasen OM TILSLAGET ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord dedisert adj m/f ubestemt form, entall, dedisere dedisert adj intetkjønn, ubestemt form, entall, dedisere dedisert verb perf-part dedisere ~se´re v2 (lat. dedicare 'innvie') skriftlig tilegne bok e l som æresbevisning boka er dedisert til barna Hmm, trodde dedisert ble brukt sånn du brukte det, men dedikert er lov å bruke i setniger alla: "jeg har en egen strømforskyning dedikert til minne" AtW Endret 5. august 2004 av ATWindsor Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg har valgt og sende X-box en inn til modchip for og faa det onkelig gjordt. :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Fjerner alle tegn på tre måneders slitasje, på tre hårvasker. Endret 6. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tre ords leken Mange har sikkert sett denne tråden. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Etter et par telefoner kunne hun konstatere at selskapet Nord Park AS ikke finnes. Det gjør derimot selskapet 'Norpark' - som ikke skriver ut parkeringsbøter én gang Tror nok de mente "engang". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 MSI K8N Neo Platinum vs ASUS 9600XT Hva er best, hovedkort eller skjermkort? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Kor e d vi kan finne crack på nettet untatt på nedlastinsprogram. Sett pris på svar. Hva er egentlig riktig i dette innlegget? Endret 6. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Holger: hey....eg ska bruka rett onda 2000kr på skjermkort.....ka bør eg velga geforce elle radeon????? :ohmy: dem ligger nå på 2000RPM. og jeg lurer på om det er riktig, syns det virker litt laft, :ohmy: LAFT? HVA FAEN? Det er egentlig ganske rart at dette forumet hver eneste dag sprenger nye grenser i måter å stave ord på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå