Diskutant Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 "Barn som vitner om vold og seksuelle overgrep risikerer ikke å bli trodd dersom de ikke gråter under avhøret." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10050653 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 «Vis partiet kommer inn uten at noen setter en stopper fordet, blir det spennende å se om det klarer å ta knøttepartiene KRF,V,SV,SP [...]» Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Vi hadde besøk av organisasjonen SLUG i dag, og skulle i den anledning forberede noen argumenter for og i mot sletting av U-landsgjeld. Da presterte ei i klassen min å skrive "sletting av ulannsjell". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 I det minste var det ingen særskrivingsfeil! 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Oops, feil klagemur. Endret 13. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 nor oljealdern er po hell er kannje ikke oljen so mye vert ? tiden gord og vi med .va vet om 70 eller 80 or ? utviklinga gord fremover og stadig finer dem opp nye ting .so bl .kan erstate olen og gas.og det vi siter igjen med ned slitt norge . kansje bruke noe penger no til landet????mye trengs og gjore her ogso no.hvis man tar seg en ferietur runt i landet ser vi sikert mye forfalent som vi kune ha brukt peger po no.jeg tror mange er enni i det .vi snaker stadig om vore etter komne.sokannsje... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er må være skrevet av en dyslektiker, så jeg synes ikke det er relevant her. Det er en medfødt feil, som hemmer menneskers mulighet til å lese å skrive. Det blir litt stygt å trekke det fram her. Man kan nesten si at det er det samme som å klage over folk i rullestol i den fiktive "sportslig klagemur". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Så man skal ikke få lov til å klage over skrivefeil, fordi personen som gjør skrivefeilen ikke "kan noe for det"? 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Nei, jeg synes ikke det. Fra Wikipedia Tilstanden innebærer en svekkelse i hjernens evne til å omforme skrift som øynene oppfatter, til meningsfylt språk og motsatt omforme muntlig språk til skrift.[1] Et menneske med dysleksi kalles dyslektisk eller dyslektiker. Det blir litt som å snakke negativt om psykisk utviklingshemmede fordi de ikke får til alt på samme måte som de som ikke er det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 I tillegg tror jeg dette er hentet fra en tråd opprettet av en som ikke har lagt skjul på at han strever med store fysiske handikap. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Nå var det jo mange feil i den teksten som ikke akkurat tyder på dysleksi? O i stedet for ø, æ og å for eksempel. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Femtenårige jenter som poster facebookoppdateringer álá: "Da er man ferdig med grunnskolen!" Man er jo ikke ferdig. Vedkommende bak statusen er ferdig. Dette irriterer meg grenseløst. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Femtenårige jenter som poster facebookoppdateringer álá: "Da er man ferdig med grunnskolen!" Man er jo ikke ferdig. Vedkommende bak statusen er ferdig. Dette irriterer meg grenseløst. Klassevenninner? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Fra en (annen) underseksjon av Diskusjon.no: enig med *********** at hvis en film fra 1927 er like bra som en fra 2012, betyr ikke det at 1927 er bedre fordi den er gamlere hater gamle møkka filmer folk hadde ikke gjerne i gamledager 1 Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Dette er igrunnen ikke saa rart. Jeg fikk pult paa skolen, fórst med den peneste jenta i klassen., siden med den flinkeste jenta i klassen, men pultene var store, og vi hadde god plass. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Klassevenninner? Det òg, ja. Jeg skjemmes. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Enig der, den normale qwerty-tastaturen gjør jobben. Jeg er iallefall en av mange som kan taste med kun en tommel på qwerty-tastaturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå