Hanske Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hun står oppført som lærer på skolens nettside, men det står ikke noe om hva hun underviser i. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fra vg.no: Ansatt slått med stein i hodet på Nav-kontor Slått med stein i hodet på Nav-kontor En kvinne i 50-årene ble slått med en stein i hodet av en klient på Nav-kontoret i Lerkendal i Trondheim mandag ettermiddag. Hun ble altså slått mens hun hadde en stein i hodet? 2 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Endret 4. mai 2012 av formkake Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva var det som var så ille der? Kursnavnet er ikke særskriving, om det var det du tenkte på, og ellers ser jeg ikke noen grove feil. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 "Mobil apputvikling" høres ut som apputvikling på en mobil måte, ikke utviklings av apps for mobiltelefoner. 4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ha, ja sånn er det jo faktisk riktigst å lese det. Det er så vanlig å bruke den ordstilingen (sikkert en uvane arvet fra engelsk innen enkelte fagmiljøer) at jeg ikke reagerte på dobbeltbetydningen en gang. De er ikke de første. Naken greve jager jo som kjent neger med øks... Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Finnes det en samle pakke få abonnement på norske tv-kanaler?Grunnen til Jeg spør er rett og slett fordi enn venn er med på en del tv-kanaler. denne sommeren. Og han lurer på om man kan få enn samle pakke til alle norske tv-kanaler sin nett tv funksjon. han skal dem til og laste ned Videoene og Last opp på sin Youtube Channel han bruker downloaderhelper til firefox og han trenger ett abonomment til de fleste tvkanelene på nett pga. han vil være med i flere, så kommer det Praktiske spørsmålet finnes det noe pakke løsning det ? altså Eks. Tvnorge play + tv2 play og slikt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 filmen er full av intersange historier og intersante karakterer 2 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Overhørte ei jente snakke til betjeningen på en ikke navngitt kiosk her om dagen. Hun spurte: "Virker ikke bankterminalen her også?" Det gikk kaldt nedover ryggen på meg. Men hvordan er dette egentlig feil? For dette er vel feil? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Overhørte ei jente snakke til betjeningen på en ikke navngitt kiosk her om dagen. Hun spurte: "Virker ikke bankterminalen her også heller?" Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Overhørte ei jente snakke til betjeningen på en ikke navngitt kiosk her om dagen. Hun spurte: "Virker ikke bankterminalen her også heller?" Ah jo, jeg vet at det er "heller" som høres riktig ut her og hva jeg selv ville brukt. (tok det som en selvfølge, så unnlot å skrive det i farten, hehe. Min feil. ) ...Men jeg lurer på hvorfor ikke "også" kan brukes eller burde brukes her. Endret 8. mai 2012 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Nå virker jeg kanskje litt dum ( har ikke sovet på endel timer ).. Er ikke "også" noe som binder sammen ord? Endret 8. mai 2012 av SLi Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Fra vg.no: Ansatt slått med stein i hodet på Nav-kontor Slått med stein i hodet på Nav-kontor En kvinne i 50-årene ble slått med en stein i hodet av en klient på Nav-kontoret i Lerkendal i Trondheim mandag ettermiddag. Hun ble altså slått mens hun hadde en stein i hodet? Det høres riktig ut spør du meg? Ser ikke for meg noe annet som funker. Nå virker jeg kanskje litt dum ( har ikke sovet på endel timer ).. Er ikke "også" noe som binder sammen ord? Kan også brukes til å gi to positiver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det høres riktig ut spør du meg? Ser ikke for meg noe annet som funker. "En kvinne i 50-årene ble slått i hodet med en stein av en klient på Nav-kontoret i Lerkendal i Trondheim mandag ettermiddag." Sånn? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hadde kunde innom med s2 i dag som også hadde problemer emd nettleseren.m skjermen ble først hvit etterfulgt av svrt og så ut i hjemmenyen. Du kan jo prøve det jeg annbefalte han? Fabrikktille den hvis den er oppgradert til 4.0. Elles er jeg fornøyd med. BRuke dolphin browser og firefox Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Lite tillitvekkende overskrift i mail fra Facebook til bedrifter: Facebook er vitkig for norske bedrifter Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Haehaehaeh. Skal det ikke være omvendt? "Norske bedrifter er viktig for Facebook". Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser jo at de stolbeina er for tynne uten å ha kjøpt dem, ville ikke hatt dem på vinulbeleget mitt en gang, kjønner at dem er tat ut av sortimantet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå