HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 3 som formelt subj: det d- var ulv i skogen Såpass, interessant. *Misbruke i norskstiler* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvet ikke hvem jeg skal kjøpe av 6800GT? nå blir f*aen med stalker utessetet til 2005 link¨ nå blir stalker i hvert fall ikke åretes spill ikke installere de måtte formatere da jeg prøvde alt klikka men når kommer source og dettta cyber cafe program til steam hva er det vil gjærne prøve beta en kan jo kjøpe prossesor og hovedkort i estland i sommer helt sikker på de har det der men prisen blir nesten den samme uansett preimer pack kan du laste ned etter registreringen på nett sidene for hl2 kuppongen da får du alle hl spillenen + hl2 noen som har disse 3d brillene her de sier de er veldig bra er det noe å satse på blir sikkert faen så bra i doom,stalker,cs source og hl2 har tenkt litt på det en stund nå hvorfor ikke lcd har endelig bestemt at det blir lcd men hvilken helst over 19" og ikke så dyr noen forslag Den fryktede punktum-allergien blomstrer opp igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ond mage fårhåpentligvis den ondeste av dem alle! Mager, trollmenn.. what's the difference? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Spør fåret. (little mind-game, find the connection ) Endret 31. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 måtte fårmatere får å få startet opp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ja....den Holler på enda....Noen som Hvet hva jeg måsta Jør? for å Hindre at Pcn min slutter å Restarte hele tiden... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Vad med å inta trykka alla knappana inn når du skriver? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Parker og Stone sier imidlertid at mesteparten av kritikken i Team America er forbeholdt venstre fløyens forståsegpåere og den mye omdiskuterte filmskaperen Michael Moore. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har snakket litt med de på Microplex, å de sier at denne passer Grøss å gru. Og i svaret som følger: Eg trur den skulle funke godtnok Alu er godt kjølematriale det også.! Ellers so er no det bare eit skjermkort. Skulle jeg mene... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 ah nå kom d. å han som sang var veldig dårlig i engelsk. Feie for egen dør? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hehe.. FarCry kan bare gå gjem å legge seg! EDIT: leif.. La til flere skirveleifer? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Blues-gutta Amund Maarud, Vidar Busk og Bjørn Berge spiller for tida på Canal Street Jazz & Blues festivalen i Arendal Litt irriterende. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har snakket litt med de på Microplex, å de sier at denne passer Grøss å gru. "Og" skal det være der... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 "Og" skal det være der... Ironi er ikke lett å oppfatte på Internett, eller hva? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 "Og" skal det være der... Ironi er ikke lett å oppfatte på Internett, eller hva? Går greit egentlig, derfor den: . Men det ser visst ikke ut som om det er så lett alikevel. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Hvordan som helst brennecd fungerer til det der Nå begynner det å bli skikkelig integrert i språket. EDIT: *Lese igjen* Herregud, det var egentlig en forferdelig feil. Endret 3. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tja..den har jeg vær dag... Og nå over til sporten ... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 interisang lesning ... Intrissangt vri! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har ennå ikkke fått svar på om den var ok, alt dere gjør er å kløage på psuen! Og dere har heller ikke svart på noen av spørsamålene mine! Jeg vet at dere sikkeert kan svare på en el av dem! ' Må jeg spør hver gang jeg vil ha svar? edit: Den bble litt feil, må jeg spør hver gang jeg vil ha svar på et spørsmål jeg har stilt? Dette er vel det Psilocybe så treffende kaller "menneskelig søppel"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå