Dellers Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det verste jeg ser er den mangelfulle bruken av ordet hvis. Nesten hver gang noen på nettet mener hvis, tar de rennefart og skriver visst. Hvordan de to ordene er mulig å blande skjønner jeg ikke. Utrolig at nordmenn flest ikke engang kan de aller mest elementære ord og regler. 1 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er visst. Andre vanlege erstatningar er vist, hvisst, viss, hvist og vis. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Noe som jeg har venta på i flere uker og måneder har endelig skjedd og ikke bare det men det skjedde 1 dag før og det er svært lang tid når det kjennes ut som om tiden står stille og ikke får sove. I dag skal det feires, handles og besøkes. Edit: Ryddet opp i sitering. Endret 4. januar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 2011s mest nedlastede spill Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Når skal vi få lært skoleelevene våre at det skrives "verre" og "færre"? Jeg ser daglig "ferre" og "værre" i diverse tråder her på forumet. Endret 4. januar 2012 av Hanske 1 Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Når skal vi få lært skoleelevene våre at det skrives "verre" og "færre". Jeg ser daglig "ferre" og "værre" i diverse tråder her på forumet. Da må vi ta arbeid som norsklærere i barneskolen alle som en, og hvem vil vel det, med de lønningene som utbetales der. Det hjelper ikke å lokke med juni, juli og august. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg ser forresten at jeg tabbet meg skikkelig ut, ved at jeg glemte spørsmålstegn på slutten av den første setningen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg ser forresten at jeg tabbet meg skikkelig ut, ved at jeg glemte spørsmålstegn på slutten av den første setningen. Rediger post. Det irriterer meg nå som du har sagt det. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 NRKs offisielle Iphone-app... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kom over denne nå. Håper virkelig han er en 12 åring. Microsoft er kjent får å lanser veldig fort etter E3 visning, Microsoft kan faktisk lanser konsollen sinn til Jul 2012 og konkurer mot NIntendo's konsoll. Aldri i verden om Sony kommer ut med konsollen sinn før til Jul 2013 Japanske firmaer vil gjøre en god jobb før de lanserer noe, det er japansk stolthet dette går på... Amerikanere og Europere vi bare lager noe og spytter ut i hytt og gevær hehe... Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Presse tomlene ned? da må jeg virkelig :!: lure når du spiller med dual som tommlene sklir av stikkene med design feilen med oppover kurven på toppen hva? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hva er "å appe"? Hvor får du det fra at det er et verb? I mitt hode ble det der mer overskrift og ingress enn orddelingsfeil. Regner med det egentlig skulle være logoen til NRK i stedet for NRK i vanlig tekst. Endret 7. januar 2012 av NgZ 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da hadde man vel brukt en pil eller tankestrek, for eksempel. Bare se på de andre skjermbildene. Er nok "bare" orddelingsfeil. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kom over denne nå. Håper virkelig han er en 12 åring. Microsoft er kjent får å lanser veldig fort etter E3 visning, Microsoft kan faktisk lanser konsollen sinn til Jul 2012 og konkurer mot NIntendo's konsoll. Aldri i verden om Sony kommer ut med konsollen sinn før til Jul 2013 Japanske firmaer vil gjøre en god jobb før de lanserer noe, det er japansk stolthet dette går på... Amerikanere og Europere vi bare lager noe og spytter ut i hytt og gevær hehe... Oh you. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da hadde man vel brukt en pil eller tankestrek, for eksempel. Bare se på de andre skjermbildene. Er nok "bare" orddelingsfeil. Jeg sr på de andre appene, og konstaterer at "NRK" alltid står for seg selv som overskrift, og aldri satt sammen med et etterfølgende ord. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Skjønner ikke helt hva du mener, men det NRK mener er "alle apper laget av NRK", altså "NRK-apper" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Og det er skrevet på en måte slik det ser ut som at apper er et verb. Ser ikke hvordan dere klarer å krangle om noe så banalt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva er "å appe"? Hvor får du det fra at det er et verb? I mitt hode ble det der mer overskrift og ingress enn orddelingsfeil. Regner med det egentlig skulle være logoen til NRK i stedet for NRK i vanlig tekst. Skjønte du ikke hva jeg mente? Det skal stå "NRK-apper". Slik det står nå, "NRK apper", blir "apper" seende ut som et verb i presens, slik som "Knut kjører". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå