Slimda Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Lurer på hva han gjorde med en flaske i bakhodet. Medisinsk kuriositet? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Slått ned med flaske i bakhodet Overskrift på aftenposten.no Sånn? Endret 24. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Journalisten Henrik Arneberg i Nettavisen har prestert dette i en artikkel om noen som planla å drepe soulartisten Joss Stone: Kevin Liverpool og Junior Bradshaw ble anholdt i juni måned, da de kjørte rundt i området ved Joss Stones sitt hjem. I bilen fant politiet et sverd, tau, en likpose og luftfotografier over hennes hjem i bilen. Ifølge britisk politi var de to mennenes plan å slå den 24 år gamle sangerinnen i hjel og dumpe henne elv. Her er det så mange feil at jeg ikke har overskudd til å ramse opp alle. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Google translate? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så kidnapperne truet altså med å bli skutt, en etter en - men et måtte jo ha vørt positivt? Når det bare var en kidnapper igjen, kunne de jo overmannet ham... Eller var det familiemedlemmene som truet med å bli skutt en etter en? Nei, det gir ingen mening, hvem skulle vel gi dem et våpen? 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Åpnet avisen i dag og ble bedt av Meny om å jule bonus... ??? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Åpnet avisen i dag og ble bedt av Meny om å jule bonus... ??? Stakkars bonus, sier jeg bare. Ikke deilig å få juling! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Tatt fra et tekstbasert spill jeg er med på å teste: Damen er meget pent kledd i sort kjole som når ned til knærne. Hun har kullmørkt hår, samme gjelder hennes lange elegante silke hansker og kne høye lær støvler. Endret 1. november 2011 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Bekka- Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Istedenfor å gå OT på hardware forumet, kan du heller dele dine frustrasjoner med likesinnede her. Heter det ikke "istedetfor"? Nei, istedenfor Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor siterer du et åtte år gammelt innlegg? 4 Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Aftenpostens nettutgave overgår snart Dagbladets når det gjelder dårlig språk: Nødlandingen skjedde klokken 14.40 tirsdag ettermiddag i den Polens hovedstad. Flyet av typen Boeing 767, som tilhører det polske selskapet LOT, var på vei fra New York da den grunnet et strømbrudd fikk det problemer med landingshjulene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvorfor kjører drosjer rundt i biler til flere hundre tusen? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dagbladet er fortsatt en versting: Noen av blandingene inneholder så mye sukker at de like godt kan spise sjokolade, mener ernæringsprofessor Wenche Frølich. Foto: TORE FJELD Jeg har aldri vurdert å gi sjokolade til frokostblandingene mine, men Wenche Frølich mener visst det er normalt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Dagbladet er fortsatt en versting: Noen av blandingene inneholder så mye sukker at de like godt kan spise sjokolade, mener ernæringsprofessor Wenche Frølich. Foto: TORE FJELD Jeg har aldri vurdert å gi sjokolade til frokostblandingene mine, men Wenche Frølich mener visst det er normalt. Min er bedre! Edit: Gsnske skremmende. Endret 2. november 2011 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det der er ikke noen grammatisk skrivefeil, PencilCase. Heller en vanlig trykkfeil (som i at man trykker feil bokstav på tastaturet. Føler det er nødvendig å presisere i denne tråden). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Min feil - burde brukt litt tid til å "peke" til forrige posten min - men sånn går nu dagan ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Mange blir drept, blant andre, vargs gamle venn, Afghanistand-veterane, som har sin helt spesielle bakgrunnshistorie. http://www.vg.no/film/film.php?id=12134 (edit: muligens skrivefeil, men syns de var såpass grove at de var verdt en post) Endret 3. november 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dagbladets nettutgaven i dag: ALFA-journalist Jonas Forsang var med Kokaindømte Stina Brendemo Hagen (21) under flukten med tog gjennom Europa. Fornavnet Kokaindømte er nokså sjeldent. 6 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Den fikk meg til å skratte Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sannsynligvis kostet en hel års lønn en handelsmann Lurer på hvor de bruker handelsmenn som valuta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå