ATWindsor Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Lagt merke til orddelingsfeilen over menyen på forumet? forum meny Ja, og det er ikke den eneste i foruminterfacet. AtW Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 "Forum problemer". Den har vi sett mye til i det siste. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 I lokalavisen, sitat: "Før, da jeg bodde hjemme, var jeg ofte sett på som en drit- tunge." Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hei jeg har bestillt x800skjerm korte, får det i dag. men jeg har aldri sotte i et skjrmkort før er det noen e purde vite før eg gjorde det? eller noen tips? Waaah! Akkurat i dag irriterer jeg meg grønn over forumbrukere. Hadde jeg vært moderator nå, hadde blitt en fin liste over låste tråder. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 «Isabell Hansen. Vårres lille solstråle. En tragedie tok dæ fra oss alt for tidli, d e ei ubeskriveli smerte! Alt skjedde så fort... D sies at de beste bestandi bli tatt først, å d ligg tydeligvis nå i d! Da du forsvant blei himmeln si klareste stjerne slukka, å d som e igjen e et tomt svart hull fra der du engang va. Du e en sann engel! D e d du e... Du e et stort tap, og du e savna mye. Vi sku møtes om nån tima, vi «schnakkes» va d siste du sa t oss. Så smilte du så søtt da du gikk mot bussn. Du va som en engel, allti så nydeli å fin. At detta sku skje hadde vi aldri forestilt oss! Vi venta på dæ på Bjørkliden, for der sku du få lilla dreads som du gleda dæ så til å vise fram i Narvik. Selv om du ikkje e her sånn som vi kjente dæ, så e du her allikevell! For du leve vidre i vårres hjerta, å vårres tanka. Du var ei positiv jente som spredte mye glede! Du vil allti ha en spesiell plass i hjertan vårres. Å der vil du allti finnes. Når vi minnes dæ skal d ikke være me ulykken i tankan, men med minnan om d fantastiske menneske du va, å fremdeles e i vårres tanka, å hjerta. Nu kjære Bella e du fri! Frøydis Elvenes, Tina Nilsen, Kari Kristine Johnsen, Maja Steen, Lise Liljebakk, Marthe Hansen og resten av vennegjengen.» Ikke engang minneord slipper unna SMS-språk. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvor fant du dette?! *vri seg i smerte* Lenke til kommentar
viranth Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Er vel skrevet med dialekt da :b Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hmm, jeg fant ingenting da jeg søkte på "Vårres lille solstråle.". Hvor fant du det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 VG - http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236714 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Til og med ikke jeg kunne ha funnet på å skrive noe sånnt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Respektløst å skrive slikt i en minnetale. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det er jo ganske vanskelig å få et spill til å være kompitabelt med ALT av hardware da! Mmmmm... pita! *Sleve* Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275508 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Denne var litt interessant: Topic: Beste BitTorrent klient?[orddeling pga. min 3 ord] Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ikke funder over hvem som trykket på knappen, men om der var en knapp Firehundreårsnatten er vel over, gspr. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Skal innrømme at r-knappen ligger faretruende nær t-knappen Endret 31. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Denne var litt interessant: Topic: Beste BitTorrent klient?[orddeling pga. min 3 ord] http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=274793 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Nåh, det går da an å skrive "der finnes". Noen ganger høres bare "det" så feil ut. "Om det var en knapp" høres ut som "om det var en knapp det var, og ikke noe helt annet noe". 3 som formelt subj: det d- var ulv i skogen Det er visst formelt språk, ser jeg, men noen ganger høres det bare bedre ut i øret mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå