Diskutant Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har ikke funnet det sitatet i hverken papir- eller nettutgaven av Aftenposten, iallfall ikke for de siste 90 dagene. VG. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 no skal eg sitter med ned på sofaen og se en fotball kamper no er eg singler og ute for å mingler, men først fotballkamper på tv2'er Hva i alle dager? 2 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ser ut som auto"korrektur" spør du meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ser ut som auto"korrektur" spør du meg Nei, altså... setning nummer to var vel kanskje litt overdrevet, men den første var faktisk skrevet slik. Og nei, ikke autokorrektur. Han skriver faktisk sånn. Han skrev også engang "nå skal jeg hoppe i dusjene". Edit: Ooops. Jaja, ingen er perfekt. Endret 1. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 haha da blir det plagsomt å lese ja... Lenke til kommentar
oppvaskkost Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) De fleste vil vel grøsse, om noen skrev: "Jeg har lyst til å gi du en klem." Jeg gir det fem år. Maks. Om fem år heter det nok «Jeg kjenner for å gi deg en kram», eller noe sånt. Vi er fæle til å herme etter svenskene. Men fra spøk til pistol: Siste mote er «Jeg tenker at» istedenfor «Jeg tror/mener at» og «Ja, jeg vet» istedenfor «Ja, jeg vet det». Begge er ganske nye i norsk (< 10 år), men vanlig i både skrift og tale. Sylfest Lomheim sa i dag at dette kommer fra engelsk, men jeg tror heller det er utslag av svenskeetteraping. Forhåpentligvis døgnfluer som forsvinner innen 10 år. Endret 1. mai 2011 av oppvaskkost Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Russe- jente vold- tatt av tre personer på Tryvann Snart skal me vel ha mellomrom etter all teiknsetjing. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Russejente voldtatt av tre. Per soner på Tryvann Fixed 7 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Russe- jente vold- tatt av tre personer på Tryvann Snart skal me vel ha mellomrom etter all teiknsetjing. For ikkje å tale om at alle ord som bindast saman skal ha bindestrek. Dette skal skivast "Kvinne (65) på-grepet for øye-dråpe-drap på dverg-wrestling-tvillinger" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tror nesten jeg må begynne å skrive med ord deling feil med vilje, til ære for 75% av de som skriver her på forumet..... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, det hadde vært koslig ... koslig Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) ja. det hadde vert koslig Endret 1. mai 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) misstanke Hvis jeg har en slik, tenker jeg da på eller bommer jeg helt ? Endret 1. mai 2011 av sofokles Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har ikke funnet det sitatet i hverken papir- eller nettutgaven av Aftenposten, iallfall ikke for de siste 90 dagene. VG. Greit, men Hanske skrev at sitatet var fra Norges største avis, og derfor lette jeg der. VG sank ned på annen plass i løpet av fjoråret. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har ikke funnet det sitatet i hverken papir- eller nettutgaven av Aftenposten, iallfall ikke for de siste 90 dagene. VG. Greit, men Hanske skrev at sitatet var fra Norges største avis, og derfor lette jeg der. VG sank ned på annen plass i løpet av fjoråret. Det kan være, men tror du skjønte at han mente VG. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hadde en mistanke, men fant det ikke der heller. EDIT: Ved nytt søk, kun i nettutgaven av VG, fant jeg minst tre forekomster av "sykehuse" – men alle var fra flere år tilbake. Så VG har åpenbart tradisjon for å skrive dette ordet feil. Endret 2. mai 2011 av Rocambole2 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 menne..aldså.... siden det er offentlig. hva stopper en gjeng med venner fra å parkere der sammen som tilfeldigvis har samme bil type? Aldså Forstår ikke det eg aldså Aldså... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Løsekofte? ja. det hadde vert koslig Veldig orginalt. Endret 3. mai 2011 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå