Hanske Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Flere feil der... Det heter jo heller ikke "å ta selvmord", selv om mange sier det. Jeg tar meg selv for det innimellom... Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke bøy strømledningen overdrevent eller plasser ikke et tungt objekt ovenpå strømledningen. Setningsbygging på høgt nivå. Eg håpar denne manualen er eit resultat av fullstendig automatisk omsetjing, den einaste andre forklaringa vil me helst ikkje ha noko av: barnearbeid. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Fra forsiden til VG Nett. Skiforeningen for mange klager fra skiløpere. Endret 9. mars 2011 av Mikachu Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 hællais . æ e innjkalt te sjøforsvaret 22 mars og vil gjærne inn ,men greid jo sælvfølgele å knæk ankeln å havna på oprasjonsbole på nyttårsaft'n pga litte drøy fæsting . fekk heile 6 skruva å ei plat opperert inn i fotjæveln å nu går æ på krykka . bynne så vittj å gå litte på fotn no men bli ummule heilt bra te 22 mars . må man da ha utsættels elr e det nå muligheter for opptræning på leirn . har itjnå løst te å utsætt. å e det eventuelt nån som veit når næste inntak e? i såfall så kauk ut! e itj nå gira på å utsætt så ailt forlæng ! Jada, lenge leve dialekten. "itte no gali med den" ^^ Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke noe i veien med dialekter så lenge de snakkes. Men når man skriver dialekt framstår man som en bygdetulling og blir ikke tatt alvorlig. 1 Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 - Alt raste ned fra veggene og knuste Dagbladet behersker som vanlig ikke forskjellen på transitive og intransitive verb. 1 Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Enten: - Alt raste ned fra veggene og knustes eller: - Alt raste ned fra veggene og ble knust Man kan ikke avslutte en setning med knuste, man må også fortelle hva som ble knust. For eksempel: - Alt raste ned fra veggene og knuste det som lå under. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Fra Aftenpostens papirutgave: Han rakk opp hånden Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Detter er fra en tre år gammel tråd som noen akkurat bumpet, men jeg synes den var såpass bra at jeg tok den med: Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller! @ Skarstad du må nok sette deg ned å lese en god bok om harsjen, før du kan utale deg! du har Zero peiling! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 I dag fikk vi en "geometri prøve" i matematikktimen. Greit nok at norsk ikke er yndlingsfaget til en mattelærer, men det får da være grenser. Han har tidligere skrevet "virituelle instrumenter som luft gitar egner seg ikke i undervisnings situasjoner"... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) hei vi er en ny clannå er vi på leiting etter kjørere som er god ellr middels det kommer til å bli fint viss vi får inn folk så vi kan ovne serverene på tracmania vi spiller for det meste på speed baner venligst ta kontakt på <EPOST HER> eller dra på nettsiden til <NAVN HER>som er <NETTSIDE HER> det kommer at du må registrere deg å det må du så kommer det fram ett sikkerhet spørsmål som jeg kun kan men jeg skriver det her : join er passordet så er du medlem og så vill jeg kontakte deg eller du meg så får du koden so er du ready til å spille for <NAVN HER> for og si det sån er det en grense på hvor mye rank du har jeg setter et mål å det skal være under en million : ) dear <NAVN HER> Endret 18. mars 2011 av Jckf Lenke til kommentar
WD- Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Genial artikkel i Dagbladet i dag. I tillegg til generelt helt merkelige formuleringer, kommer det gullkorn som dette: Astrofotograf Ole-Jonny Kinn har fotografert sola siden 1974, men har aldri sett en så stor utbrudd som den han så i dag. Det er den største utbrudd jeg har sett. Det første jeg tente var at det var bra at utbruddet skjedde på siden av sola og ikke mot jorda. I såfall ville det nok fått fart på saker og ting her, sier han til Dagbladet. Utbruddet Ole-Jonny fotograferte i dag er en såkalt protuberanser. Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/03/19/nyheter/sola/vitenskap/verdensrommet/forskning/15876186/ Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 tv2.no: – Middelhavet har blitt et slagmark Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) dagbladet.no: Det er hva russisk media sier prislappen på 360 millioner kroner per person. dagbladet.no blir bare verre og verre. Det er ofte bare flaks om man finner en setning med mening der. Endret 20. mars 2011 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) "Digga det interviewet" Facebookkommentar Endret 21. mars 2011 av Haawy Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er da ingenting som slår en god blanding av norsk og engelsk. Since when begynte coolguysa fra 4chan å bry seg om moralske spørsmål? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Sitat fra arbeidsplan: Engelsk muntligeksamen øvelse... EDIT: Hvordan kan man forvente at elever lærer å skrive norsk, når lærerne ikke greier det selv? Endret 21. mars 2011 av Hanske Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 En melding ble opplest over høyttalerene på Oslo S en gang jeg var der. Den var til alle "passasjerere", som om "passasjerer" er et verb. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Merker jeg blir så latterlig provosert av særskrivingstendensene i samfunnet. På 7/11 reklamerer de for "OLA PAKKE", for å ikke snakke om BI som kan skryte av at "9 av 10 BI studenter går rett i jobb". Idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå