Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hællais . æ e innjkalt te sjøforsvaret 22 mars og vil gjærne inn ,men greid jo sælvfølgele å knæk ankeln å havna på oprasjonsbole på nyttårsaft'n pga litte drøy fæsting . fekk heile 6 skruva å ei plat opperert inn i fotjæveln å nu går æ på krykka . bynne så vittj å gå litte på fotn no men bli ummule heilt bra te 22 mars . må man da ha utsættels elr e det nå muligheter for opptræning på leirn . har itjnå løst te å utsætt. å e det eventuelt nån som veit når næste inntak e? i såfall så kauk ut! e itj nå gira på å utsætt så ailt forlæng !

 

Jada, lenge leve dialekten. "itte no gali med den" ^^

Lenke til kommentar

Detter er fra en tre år gammel tråd som noen akkurat bumpet, men jeg synes den var såpass bra at jeg tok den med:

 

Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller!

 

@ Skarstad du må nok sette deg ned å lese en god bok om harsjen, før du kan utale deg! du har Zero peiling!

Lenke til kommentar
hei vi er en ny clan

nå er vi på leiting etter kjørere som er god ellr middels det kommer til å bli fint viss vi får inn folk så vi kan ovne serverene på tracmania

 

vi spiller for det meste på speed baner

venligst ta kontakt på <EPOST HER>

eller dra på nettsiden til <NAVN HER>som er <NETTSIDE HER>

det kommer at du må registrere deg å det må du

så kommer det fram ett sikkerhet spørsmål som jeg kun kan men jeg skriver det her : join er passordet så er du medlem og så vill jeg kontakte deg eller du meg så får du koden so er du ready til å spille for <NAVN HER>

 

for og si det sån er det en grense på hvor mye rank du har jeg setter et mål å det skal være under en million : )

 

dear <NAVN HER>

Endret av Jckf
Lenke til kommentar

Genial artikkel i Dagbladet i dag. I tillegg til generelt helt merkelige formuleringer, kommer det gullkorn som dette:

 

Astrofotograf Ole-Jonny Kinn har fotografert sola siden 1974, men har aldri sett en så stor utbrudd som den han så i dag.
Det er den største utbrudd jeg har sett. Det første jeg tente var at det var bra at utbruddet skjedde på siden av sola og ikke mot jorda. I såfall ville det nok fått fart på saker og ting her, sier han til Dagbladet.
Utbruddet Ole-Jonny fotograferte i dag er en såkalt protuberanser.

 

Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/03/19/nyheter/sola/vitenskap/verdensrommet/forskning/15876186/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...