Aquabat Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hentet fra VG:Diskutér. Dubai hehe drit i dem VG, hvem araber ville vært dumm nok til å kjøpe VG? Ja si det... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Og slikt et slående poeng han hadde. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 power color 9800pro strøm kabel problem Hehe ... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) power color 9800pro strøm kabel problemHehe ... Det var så mye at personen må enten ha skrivevansker eller innvandrerbakgrunn. Endret 23. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 ... eller er født: 10 Januar 2002 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Fontenen ga meg inspirasjon.Synes den var artig bilde Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 power color 9800pro strøm kabel problemHehe ... Det var så mye at personen må enten ha skrivevansker eller innvandrerbakgrunn. Never underestimate the power of stupidity! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Topic: Pc lys. ka man ska ha? Tråd: Ka dåkker syns om den her??? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBMLKIT1BL Signatur: T.T.L.T = Ting. Tar. Langt. Tid For en helvetes idiot. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Topic: Hva er dette sjermkorte vert brukt? Tråd: Hva er dette sjermkorte vert brukt? og er dette bra? (holder det til de nyeste spillene? Sapphire 9800XT 256 Ram Takk for svarerne på forhånd Sarkastisk Holger svarer: Do you speak English?Can you translate this to Norwegian? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Sarkastisk Holger svarer: Do you speak English?Can you translate this to Norwegian? Så kommer spørsmålet: "Hvem ler Lars av? Han som Holger snakker til? Eller, kanskje Holger selv?" Endret 25. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg sitter her og spiller counter-strike 1.6 (sjeder meg)Men plutselig tar det kveld som da vil si at sjermlyse som hviser om sjermen er på(som normalt er grønt. Og orange når pcen auto matsikt slår av sjermen som er en innstling) beggyner å lyse oransj og sjermen blir svart. Jeg høerer fremdelse lyden osv. men får ikke bilde. Tar ut sjermkabelen bak i pcen, da får jeg bilde på sjermen som sier att sjermen ikke før signal. Stapper kablen in igjen og får svart sjerm igjen. Den eneste løsningen jeg har funnet er en restart. Vett du hva som kan være gale ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 helt enig har spilt igjennom det selv konge spill spør du meg helt klart terning kast 5 Ikke uventet fra gamer.no-delen av forumet. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Her en dag lurte jeg faktisk på når vi får se "auto matisk" orddelt. Dette er vel det nærmeste jeg kan regne med å komme... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Her en dag lurte jeg faktisk på når vi får se "auto matisk" orddelt. Dette er vel det nærmeste jeg kan regne med å komme... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=auto+matisk Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Vi lever i en syk, syk verden. Lenke til kommentar
stout Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Man klikker seg inn på et tilfeldig forum, og blir øyeblikkelig møtt av "emne tittel" og "forum emner".. Får i det minste håpe vi er kvitt stadige "forum feil" EDIT: Æsj, hadde planer om å lage en poll med tittelen "Va r dinn favoritt grammatikk feil".. det gikk heller dårlig.. Endret 27. juli 2004 av fretex Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Her en dag lurte jeg faktisk på når vi får se "auto matisk" orddelt. Dette er vel det nærmeste jeg kan regne med å komme... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=auto+matisk Men herregud, smerte! Hvordan kan noen få seg til å skrive "auto matisk" AtW Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Dette er et ungdomskule ting.... slike folk er faktisk ofte som ironisk nok blir tapere i det virkelige liv Ja, det vet vel du alt om.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Man kan da strengt tatt ikke skrive "å spilles". Pga. at "å" kun skal brukes foran infinitiv? For å kunne formulere den setingen riktig bør man kanskje skrive "..slik det er ment å skulle spilles..."? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå