Munty Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Signaturen min. Har fulgt med på den, og livingman har flere go'biter på lager! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hihi, jeg tok en admin i å skrive feil, i denne tråden Jeg fikk en gang gjennomgå for en moderatornotis med skrivefeil i denne tråden. Her inne stiller vi alle likt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 serriøst denne bloggen er fuckings tragisk. Du har hundre skrive feil i vært innlegg, du skriver dårlig. Å det å skrive at du hater noen på bloggen din er tragisk. Du har flere kommentarer å lesere en meg å du har tusen skrivefeil å er en tragisk blogger Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er kanskje ikke en grammatisk feil, kanskje ikke engang en feil overhodet, men det irriterer meg nå uansett at "alle" i forumet om video og videoredigering skriver om å brenne ting ut på en CD eller DVD. Det burde vel være mer korrekt å si at man brenner det inn på plata siden det er en laser i aktivitet som preger et mønster i ei plate. Men språklig sett synes jeg det greieste burde være å bare skrive at man brenner noe på en CD/DVD uten å måtte opplyse om det er ut eller inn. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Faglig blir vel "brenne inn" rett, men når man sier "brenne ut" tenker man som oftest på å brenne det ut av PC-en. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei! Jeg ser etter en Bær bar data . den skal brukes til spilling og surfong og slikt... Minimum skjerm størrelse er 15.6" Prisen skal IKKE vere over 8000 + Frakt Dataen skal også ha I5 450 . Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Bær bar faktisk! Årh! Jeg vet jeg ikke burde, men jeg blir så frustrert når jeg ser sånt: dritt i vordan jeg skrivr da!!!! er de lisåm ike låv å skrive vis man ike kan ale orda helt rikti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vis dere ike likr de kan dere bare ikke lese de såm er på siden hær!!! :wallbash: Endret 17. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Åh, Ida Charlottes sprettballen [sic]. Kjedelig at hun sluttet, men det er vel begrenset hvor mye tid man gidder å bruke på trolling. Endret 18. august 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 "Fri syre til alle" stod det på et skilt utenfor en frisør, her i byen. Frister ikke å gå dit for en hårklipp ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kødder du? Det må jo være et kupp! 4 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Varme problemer med Acer Timeline X 3820 Lurar på kva for problem denne har. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hei vil bare advare ALLE der ute om og handle i denne såkaldte "billige netshopen" De har masse varer til en god og billig pris vs mange andre, men du får ikke det du betaler for! Jeg bestilte en Steelpad 5L musematte rundt Januar, og har enda ikke fått den. Flere mails og telefoner hvor de sier at den ikke var mulig og skaffe fra Steelpad og at jeg vil få refundert de 300kr jeg betalte med visa, men de pengene har jeg alldrig sett noe av. de lover og lover og påstår at jeg ligger først i køen over refundering til kunder. Vurderer strekt og ringe forbruker rådet og bare varsle om denne u serriøse bedriften. Jeg er heller ikke den eneste som har opplevd det, har snakket med mange som akkurat har det samme dilemaet, nå er i for seg 300kr ikke alverden, men det er et prinsipp sak om at du skal få varen du betaler for, tenk deg de som kjøper spill osv her for flere hundre, om ikke tusen kroner? og det er penger rett ut av vinduet til Gjerrige Bødøveringer! Styr unna wog.no !! Jeg har ikke ord. Endret 18. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Går forsovet ut i fra at det ikke tar lange tiden før Norge får tilgang på mobilen Jeg er forsovet litt redd for at naboen min skal laste ned store filer og bruke opp hele båndbredden det klarer vel forsovet vis fly også hvis vi definerer skyene som grensen. P1i er forsovet grei den men er ikke helt sikker på om det er telefonene for meg.. Det gjer litt vondt å lese dette. Høg forsovelsesrate på mobilar òg, ser det ut til... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Snakk om å forsove seg i norsktimene. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Microsoft-sertifisering. Works med Windows Vista. Vista-sertifisering. Works med Windows Vista I just oppdaga this tråd, so I'm skriving a lot in it. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei vil bare advare ALLE der ute om og handle i denne såkaldte "billige netshopen" De har masse varer til en god og billig pris vs mange andre, men du får ikke det du betaler for! Jeg bestilte en Steelpad 5L musematte rundt Januar, og har enda ikke fått den. Flere mails og telefoner hvor de sier at den ikke var mulig og skaffe fra Steelpad og at jeg vil få refundert de 300kr jeg betalte med visa, men de pengene har jeg alldrig sett noe av. de lover og lover og påstår at jeg ligger først i køen over refundering til kunder. Vurderer strekt og ringe forbruker rådet og bare varsle om denne u serriøse bedriften. Jeg er heller ikke den eneste som har opplevd det, har snakket med mange som akkurat har det samme dilemaet, nå er i for seg 300kr ikke alverden, men det er et prinsipp sak om at du skal få varen du betaler for, tenk deg de som kjøper spill osv her for flere hundre, om ikke tusen kroner? og det er penger rett ut av vinduet til Gjerrige Bødøveringer! Styr unna wog.no !! Jeg har ikke ord. Slutt å vær så u serriøs da L4r5!! serriøst denne bloggen er fuckings tragisk. Du har hundre skrive feil i vært innlegg, du skriver dårlig. Å det å skrive at du hater noen på bloggen din er tragisk. Du har flere kommentarer å lesere en meg å du har tusen skrivefeil å er en tragisk blogger Pure epic fail :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hater mobilen min fordi : Jeg kjøpte en HTC Tattoo, fordi det var Android på den.. det skulle være så bra.. Joda... bortsett fra at det ikke var så bra, eller.. ikke 1.6 Ihvertfall.. og jada, vi blir lovet ny versjon i hytt å pine.. men Kommer den? Njaa.. Tiden vil vise.. Dermed byttet jeg til en N97, fordi den skulle også være så bra.. vel tenkte jeg.. Har jo testet S60 før jeg tenkte jeg!! Vel, joda.. den fungerte bra sirka en uke eller to... Så Tørna den helt tulling på meg.. Noe som resulterte i at den også ble lagt til Telehuset for Reparasjon!! Vel tenkte jeg.. Imellomtiden vil jeg jo såklart ha Nokia, siden jeg igrunn liker litt S60 menyene og slikt, samt batteritiden på Nokia føler jeg er ganske så langvarig.. Så Jeg fikk da tak i en fin og flott Nokia E52.. WOW tenkte jeg.. for en TELEFON! Den er jo genial.. og har jo knallbra nettleser og E-post programvare... men NEI!.. Men samtidig jo.. Telefon programvaren funket helt utmerket.. Helt knall i mine øyne! men da måtte jo noe annet streike.. Joda, Høytaleren gikk at dundass... klart det.. vel tenkte jeg.. Heiv meg rundt på nettet å jammen fikk jeg vel kjøpt meg ny Høytaler.. både en og to, og fire ganger! Så ga jeg opp.. Så nå fikk jeg tak i en Nokia E51, Snedig liten sak.. har alt jeg trenger og litt til.. samt batteritiden er genial!... ELSKER DEN!!! Men, hater fremdeles HTC Tattoo'en litt.. og tror den hater meg litt også der den ligger på hylla å titter ned på meg... "bruk meg, jeg får snart 2.1 ... vær tålmodig" Jeg har en utfordring til dere: Tell feilene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg kom ut av tellinga etter det første avsnittet.(.) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Enig, bøy de unna og se om det hjelper. Evt kan du faktisk kjøpe en ny en, veit ikke hvor god pc/prossessor/vifte du har og om det er noe vits men kan jo være en mulig het for og oppgradere vifta litt vettu.. Kan jo aldri ha for kald pcu Oh, the humanity. 1 Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Enig, bøy de unna og se om det hjelper. Evt kan du faktisk kjøpe en ny en, veit ikke hvor god pc/prossessor/vifte du har og om det er noe vits men kan jo være en mulig het for og oppgradere vifta litt vettu.. Kan jo aldri ha for kald pcu Oh, the humanity. Prossessor og pcu! Nå vet jeg hvem som skal hjelpe meg å bygge min nye gaming pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå