mikaragua Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 oxo engelsk språk i the norwegian language. Ingen flere enn lille meg som småreagerer på at en semi retired stroke victim på par og femti vinner US beltet uten nevneverdige problemer mot kanskje wwe's og bransjens MOST improved og muligens en av wwe's fremtids HÅP ??I'm just sayin'..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Haha! Huff. Minner meg om en klassekamerat av meg. Han bytter i stor grad ut norske ord med amerikanske/engelske i dagligtalen. Amerikanisering anyone? () Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hahaha, den der var litt forvirrende å lese. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 På toppen av alt manglet han komma. Det der var slitsomt å lese. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Angående anglisismer: Scenen hvor "the frog" klarer å lure Jimmy Doyle (Gene Hackman) ved t -banen, bringte et stort smil på fjeset mitt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har godt i joggebukse i hele dag. Det er deilig. Det er en feil jeg ikke ser spesielt ofte. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 "I dag hvar det mandag", eller slik som det blir på dialekt "I dag hva det mandag". Gjør faen meg vondt å lese. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Savner batteri leve tid jeg da, til og med de gamle murstein klossene holdt ut 2 dager (de med bankkort størrelse på simkortene) Forske heller på batteri til telefonene sier nå jeg. Sukk. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Fra dagbladet.no: Etter å ha kjørt vinglete, forsøkte en politipatrulje å stanse bilisten klokka 01.15 søndag. Politipatruljer som kjører vinglete, er en fare for trafikksikkerheten! Endret 23. mai 2010 av Beatnik Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har godt i joggebukse i hele dag. Det er deilig. Det er en feil jeg ikke ser spesielt ofte. ? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ei heller få som ikke mener at dette er kritikkverdig ei heller etisk eller moralskforsvarlig. Hva mener han her, mon tro? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er heller ikke få som ikke mener at dette er kritikkverdig og heller ikke etisk eller moralskforsvarlig. Det fikk jeg ut av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Snakk om å gå seg bort i sine egne, pompøse setninger! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Som om det ikke var nok med dobbel negativ - så presterer vedkommende en trippel negativ. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Hei Hvem er Verdens Beste fotball spilleren nå; Hvem stemmer dere som beste i de siste 10 årene; Her er mitt utvalg av verdens beste fotballspillere(siste 10 årene) 1.Ronaldo Brazil(han er fenomen) 2.Zidane 3.Ronaldinho(ikke nå) 4.Rivaldo 5.kanskje K.Ronaldo(Portugal) 6.Messi 7.Kaka 8.Roberto Carlos 9.Figo 10.Raul Dette gjorde så vondt at jeg ikke klarte å la være å bringe den videre. Ikke er vedkommende konsekvent heller, så jeg fatter ikke hva som skjer. Red.: Når det gjelder Ronaldo, så lurer jeg på om han mener at Ronaldo er et fenomen, eller om han er fenomenal. Jeg sitter igjen som et spørsmålstegn i alle fall. Endret 25. mai 2010 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Vil tippe det var ment som "fenomenal", men man vet aldri med slike folk som dette. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 ^ Utlendinger må da få lov til å prøve seg på norsk de også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Denne er utlevert fra vårt lager den 19.05 posten hentet kl. 15.00 samme dag at posten ikke scanner den videre før dagen etter er slik som det blir gjort hos posten dette styrer ikke vi. Vennlig hilsen for elprice.no XXXXX XXXXX Kundekonsulent Elprice kundeservice Det er ganske skremmende at store kjeder ansetter folk som er så dårlig i norsk, til å bedrive skriftlig kundeservice. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 "At mobilen min er operatørlåst, når den ikke skal være det. Jeg får sikkert ikke fikset det til imorgen, og jeg MÅ ha mobilen min da " Er det bare jeg som finner denne setningen å være ufullstendig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå