Daniel Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det svir så... Hvem emulator støtter .gba da ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Snakket med ei dame på Telenor kundeservice her om dagen. Hun sa "hvem operatør" gang på gang. /me ville rette Endret 14. juli 2004 av bhsand Lenke til kommentar
T.L Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 tja... da e vel ringenes herre.... deko lure vel på ka av dai. da e alle.. eg like alle *grøsse* Huff, dette er andre gang jeg poster i denne tråden, tross i at jeg synes den er rimelig sær. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 HolgerLudvigsen: Ah... jeg var vel ikke helt våken. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 I stad når jeg satt på pcen fikk strømmpadden som pcen min er koble til en "blackout". Eh, OK. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jenter med fast rompe pupper å er hyggelige å greie. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Topicnavn: CS hakker hjelp veldig rar hakking Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Uffda, veldig rar hakking, det må være virus. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Tunneler skal man respektere! Som sagt, et kræsj og evt. brann der kan bli en katastrofe uten dimensjoner! Vel er "katastrofe" noe jeg ikke klarer å sette fysiske mål på (én meter katastrofe?), men dog...? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Tråd løs neon lys? Vrææl! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ord deling er jo kjempe bra. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 So oss he lyst å ha med steam. Problemet e internett, treng oss internett visst vi skal bruke steam? Er det dialekt eller bare dårlig norsk? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Synes overdreven bruk av ordet oss er ekstremt morsomt å høre på. Det får meg til å tenke "innavl, innavl, innavl" ganske raskt. Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det flere enn meg som reagerer på bruken av ordet "masse"? "Det var masse mennesker der" "Det er masse snø ute" Er ordene "mange" og "mye" glemt? "Det var mange mennesker der" "Det er mye snø ute" Til og med nyhetsopplesere strør rundt seg med ordet "masse" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 I masse m1 (fra lat. 'deig, klump', av gr maza 'meldeig', av massein 'kna') 1 (formløst) stoff, substans en glødende m- / kjøre vekk m- fra tunnelarbeidet / hjernem-, kokosm-, papirm- 2 fys.: stoffmengde i et legeme, målt i kilo atomm- / treg m- / tung m- / hvilem- 3 (stor) mengde, bråte, svært mye det kom m- folk på festen / vi fikk m- fisk / tjene m- penger / få m- bry med noe 4 særl i bf: folk flest, de brede lag av folket den store m- / lederne har liten kontakt med m-ne . Enig. Misbruk av det ordet har blitt en folkesport. Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har idag en versjon, orginal installert på den ene Pc èn. Men er villig til å prøver den på en Pc til, før jeg kjøper en versjon til av XP home. Den ene Pc`en har Win 98, original versjon. Den andre Pc èn har XP home, original versjon. Vil bare prøve den XP versjonen jeg har, og se om ting og tang er bedre på den maskinen. (Den er er gammel, men...) Har forøvrig ALLTID kjøpt original versjoner av OS. Men, siden det er 30 dagers prøvetid.... PC`en det dreier seg om er en PIII 800 MHZ, 400 mb ram, Abit BH6 HK. Hadde vært artig å prøvd. Men, så finner jeg ut at dette er noe til å bruke på den PC`en og, kjøper da en ny cd, hva med Lisensen ?, hvilken nøkkel... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Pcén (utt. peseen) - Bestemt entall av PC, personal computer Spørsmålstegn ettefulgt av komma var jo en interessant vri. Fascinerende hvordan enkelte skriver "å prøvd" istedenfor "å prøve", tror ikke det er mange som skjønner at "å" skal utelukkende etterfulges av infinitiv. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det som irriterte meg mest var oppsettet av innlegget. Det er vanskelig å lese. Og veldig oppdelt. Plagsomt. Ikke sant ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå