Cyberfrog Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg fant et annet eksempel: fikk denne skjermen i dag å den er SUPER kødder ikke ! vist du spiller cs og vill spille på 100 hz SÅ KAST GAMMEL SKJERMEN DIN , di fleste har /hadde crt til denne komm menne kast crten din og bestill denne , beste skjermen ever luv it . best på cs hs kvær gang og den er lett og ta med i steden for di feite crt skjermene ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan ikke noe for det, men jeg klarer ikke respektere folk som skriver på den måten. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan ikke noe for det, men jeg klarer ikke respektere folk som skriver på den måten. Måtte de selvantenne og forpuffe fra jordens overflate. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Føler at jeg ikke trenger å kommentere bildet under så veldig mye. Hadde høyere tanker om dagens journalister. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Overraskende av Dagbladet? Neppe. Hadde forventet at de skrev "Persjon påsjørt av tbanen". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Mange journalister er flinke til å skrive rett, men det virker som Dagbladet og spesielt VG ansetter de journalistene med de villeste skandalefokuseringene, uavhengig av skriveferdigheter. Det vil si de som ikke får seg jobb i bedre aviser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 hoverskriften står det samsung minnebrikke. Men så er det iphone bilde sammenheng med lansering.Sikker på at itavisen er en gjeng apple.... At? Hoverskriften? Hva slags skrift er det? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så jeg paya 600 for et nytt spill Herlig. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 hoverskriften står det samsung minnebrikke. Men så er det iphone bilde sammenheng med lansering.Sikker på at itavisen er en gjeng apple.... At? Hoverskriften? Hva slags skrift er det? Vi som jobber med å lage nettsider, kan velge mellom forskjellig skrift, farge eller understreking på lenker, avhengig av om de er klikket på eller og om markøren befinner seg oppå dem. Det siste kalles "hover". Med en god del velvlje kan man derfor si at "hoverskriften" er den skriften en lenke får når markøren beveger seg over den, selvsagt forutsatt at nettsiden er lagd slik at lenken skal endre skrift og/eller farge i slike tilfeller. Men i det siterte tilfellet tror jeg snarere at det er snakk om enten en skrivefeil eller ren uvitenhet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Men hva pokker betyr i så fall neste setning? "Men så er det iphone bilde sammenheng med lansering" - dette vrøvlet gir jo ikke noen som helst mening. Jeg skjønner i alle fall ikke en dritt av hva vedkommende forsøker å formidle. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Synes denne var kosteleg: Vi er en gruppe med 5 gutter som har lyst til å samle inn penger. Problemet er at vi ikke har børser. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Synes denne var kosteleg: Vi er en gruppe med 5 gutter som har lyst til å samle inn penger. Problemet er at vi ikke har børser. Kanskje de tenkte å samle inn penger i Toska-stil? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Døm personen over deg etter musikksmaken sin Sin er et ord som misbrukes jevnt og trutt. Hvordan ville De ha omformulert den setningen der, herr filolog Thend? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Døm personen over deg etter musikksmaken sin Sin er et ord som misbrukes jevnt og trutt. Hvordan ville De ha omformulert den setningen der, herr filolog Thend? Døm personen over deg etter deres musikksmak? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Døm personen over deg etter musikksmaken sin Sin er et ord som misbrukes jevnt og trutt. Hvordan ville De ha omformulert den setningen der, herr filolog Thend? ...etter musikksmaken hans. (Eller hennes, om man vil være politisk korrekt. Eller kanskje til og med 'dens', om man vil være helt grammatisk korrekt, men det lyder litt merkelig å omtale personer som 'den'. ('Deres' er også en mulighet, men da ville jeg ha foretrukket at det sto 'personene'.) Poenget er at 'sin' er et refleksivt eiendomspronomen, og brukes når det er subjektet i setningen som eier noe. I den her aktuelle setningen har vi kanskje intet subjekt, siden det er imperativ ute og går, men 'personen over deg' er uansett objekt. Altså kan man ikke bruke 'sin'. Endret 18. januar 2010 av Thend Lenke til kommentar
WD- Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) EDIT: Jeg fikk visst en liten kognitiv svikt. Håper ingen så. Endret 19. januar 2010 av WD Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 vg s morsomme skilt artikkler hver fredag Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Samtale på forumet- joa men henne truer meg igjen Hvorfor leker du med hun hvis hun slår og sparker deg hele tiden da? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 men når jeg recorder så reducer FPS'en ned til 20-ish og det lagger no sinnsykt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Denne virker spennende synes jeg. Viktigste er at brikkene er små fysisk, ellers har ikke jeg med meg dem. Meningen er jo att de skal være små så du alltid har med deg den. Jeg slet faktisk med å lese de setningene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå