Latias Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva som har skjedd her? Ingenting på minst en uke! Du vet at fyren over linket til en artikkel? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sant å si gjorde jeg ikke det, Ved en nøyere titt ser jeg at teksten hans er blå og ikke svart. Jeg er så vant til at lenker er understreket at jeg i farten ikke tenkte på at det var en lenke. Men jeg fikk iallfall liv i tråden igjen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sant å si gjorde jeg ikke det, Ved en nøyere titt ser jeg at teksten hans er blå og ikke svart. Jeg er så vant til at lenker er understreket at jeg i farten ikke tenkte på at det var en lenke. Men jeg fikk iallfall liv i tråden igjen! Skal ikke være stor forbokstav etter komma. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nå har du gjort det! Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sant å si gjorde jeg ikke det, Ved en nøyere titt ser jeg at teksten hans er blå og ikke svart. Jeg er så vant til at lenker er understreket at jeg i farten ikke tenkte på at det var en lenke. Men jeg fikk iallfall liv i tråden igjen! Skal ikke være stor forbokstav etter komma. Det vet jeg. Har du hørt om skrivefeil? Setningen din er ufullstendig. Jeg formoder at du mente: "Det skal ikke være stor forbokstav etter komma." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sant å si gjorde jeg ikke det, Ved en nøyere titt ser jeg at teksten hans er blå og ikke svart. Jeg er så vant til at lenker er understreket at jeg i farten ikke tenkte på at det var en lenke. Men jeg fikk iallfall liv i tråden igjen! Skal ikke være stor forbokstav etter komma. Det vet jeg. Har du hørt om skrivefeil? Vet du hvilken tråd vi er i nå? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ja, vi er i tråden "Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil". Beklager at du ergrer deg over at jeg bommet på punktumet og traff kommaet ved siden av og ikke la merke til det fordi skjermen min kanskje har litt for høy oppløsning. Jeg tror at denne tråden er beregnet på en annen type grammatiske skrivefeil enn dette, men jeg kan selvsagt ta feil. Sitat fra "Kjøreregler for tråden": Ekstreme eller morsomme feil foretrekkes. Typiske tastefeil ("ikek" ol.) er kjedelige og siteres helst ikke. Endret 12. oktober 2009 av Beatnik Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei..Er det noen her som vet hvilket abbonomang det er billigst og bestille med om man skal bryte det med en gang? Den inneholder flere feil, men "abbonomang" tok kaka. Lenke til kommentar
Johnny Cakes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Abbonomang er ingen grammatisk skrivefeil, da. Men jeg forstår det slik at tråden tar for seg andre typer skrivefeil også. Endret 15. oktober 2009 av Johnny Cakes Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Man kan kan kanskje gå så langt som å si at minst brorparten av alle skrivefeil som behandles her, ikke er av grammatisk art. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sånn som, kommafeil mener du? ved sina meg Ja det tror jeg på. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 om det går an å lage en liten maskin som generer statisk elektrisitet som jeg kan ha i lomma og sjokke folk jeg kommer borti? Jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å skrive slikt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Daniel: Det der er jo faktisk ikke så ille da. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har virkende drivere? Hva med «fungerende drivere» eller «drivere som virker»? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 om det går an å lage en liten maskin som generer statisk elektrisitet som jeg kan ha i lomma og sjokke folk jeg kommer borti? Jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å skrive slikt. Ikke jeg heller, men da tenker jeg mer på innholdet enn på språkføringen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Syns dere virkelig ikke det høres galt ut å starte et spørsmål med om? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Syns dere virkelig ikke det høres galt ut å starte et spørsmål med om? Jo, det er ille, men jeg trodde faktisk at det var noe mer tekst før "om", siden det var skrevet med minuskel. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Syns dere virkelig ikke det høres galt ut å starte et spørsmål med om? Jo da, men jeg synes uansett at det er verre at vedkommende ønsker å gi forbipasserende elektrisk sjokk enn at han er elendig i rettskrivning. Men det er kanskje to sider av samme sak. Endret 23. oktober 2009 av Beatnik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde vel putta alt i recycle bean? :!: Hvorfor ikke bare skru av maskinen din? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Recycle bean. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå