Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant å si gjorde jeg ikke det, Ved en nøyere titt ser jeg at teksten hans er blå og ikke svart. Jeg er så vant til at lenker er understreket at jeg i farten ikke tenkte på at det var en lenke. Men jeg fikk iallfall liv i tråden igjen!

Skal ikke være stor forbokstav etter komma. ;)

Lenke til kommentar
Sant å si gjorde jeg ikke det, Ved en nøyere titt ser jeg at teksten hans er blå og ikke svart. Jeg er så vant til at lenker er understreket at jeg i farten ikke tenkte på at det var en lenke. Men jeg fikk iallfall liv i tråden igjen!

Det vet jeg. Har du hørt om skrivefeil?

Setningen din er ufullstendig. Jeg formoder at du mente: "Det skal ikke være stor forbokstav etter komma."

Lenke til kommentar

Det vet jeg. Har du hørt om skrivefeil?

Vet du hvilken tråd vi er i nå? :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, vi er i tråden "Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil".

Beklager at du ergrer deg over at jeg bommet på punktumet og traff kommaet ved siden av og ikke la merke til det fordi skjermen min kanskje har litt for høy oppløsning. Jeg tror at denne tråden er beregnet på en annen type grammatiske skrivefeil enn dette, men jeg kan selvsagt ta feil.

Sitat fra "Kjøreregler for tråden":

Ekstreme eller morsomme feil foretrekkes. Typiske tastefeil ("ikek" ol.) er kjedelige og siteres helst ikke.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar
om det går an å lage en liten maskin som generer statisk elektrisitet som jeg kan ha i lomma og sjokke folk jeg kommer borti?

Jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å skrive slikt.

Ikke jeg heller, men da tenker jeg mer på innholdet enn på språkføringen.

Lenke til kommentar
Syns dere virkelig ikke det høres galt ut å starte et spørsmål med om?

Jo da, men jeg synes uansett at det er verre at vedkommende ønsker å gi forbipasserende elektrisk sjokk enn at han er elendig i rettskrivning. Men det er kanskje to sider av samme sak.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...