HolgerL Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Hjelp det var feil? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Kordan funke det der multi theft auto??? EDIT: Dialekt skriving Mer ironi... med mindre han skrev det om til dialekt, såklart. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Hmm, kanskje det er det de mener. EDIT: Leif = EDIT: La til flere skrivefeil Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 NetShop-reklame her i hw.no-nettverket. "Vi har ett (bare ett? Det var dårlige greier) godt utvalg..." Fatter ikke hvorfor folk har problemer med et/ett. At de senere skriver "spesial tilbud" er en mindre overraskelse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Tja, så lenge man har ett godt utvalg, trenger man egentlig ikke mer. Det betyr jo bare at de har mye å velge mellom. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Vel, et utvalg kan jo være så mangt. Kan jo omtale et digert utvalg som bare "ett". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 eller og være så prof som meg og bruke et program som heter car stat editor mye lettere! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Bra at han var proff, da. Endret 11. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Haha. Digget matrix-sparket. Enig med du... Deg er det, ja. Endret 13. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Nå må jeg bare ut med litt agrasjon mot de som leverer bredbånd her i område. Jeg bor et stykke utenfor Bønnøysund i et boliområde som er ganske tettbygd. Vi er så lei av store internettregninger så vi bestemte oss for og kontakte telenor om bredbånd. De ville ikke bygge ut her om hovr mange vi var her. Så tok vi kontakt me monet og de sa vis vi fikk en 20-30 underskrifter av folk som ville ha bredbånd i område skulle de vurdere det. Vi fikk takk i ca.35 underskrifter. Men de sa nei Og så kom en dag tekstdata et firma i Brønnøysund som sa de skulle legge ut tråløst bredbånd i området vårt og vi ble kjempeglade. De satte opp priser og sa det skulle komme ut i uka. Vi venta og vi venta. I over 2 mnd og så kom de plutselig og sa at de ikke skulle bygge ut alikavell Blir seriøst lei av det her. Og prisene bare blir verre og være på isdn. Dette gjør meg lei meg. Jeg har masse venner og mange i område er avhegi av internett så vi kan ikke bare si det opp heller. Akurat som at teleselskapene ikke vil bygge ut for at de tjener sikert 100000 på område her i kvartale Jaja det var utbrudde Er det mulig ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Jepp... mulig er det. Er nok en av vennene mine det der... virker sånn utifra hvor han bor, og hvordan han skriver. Kjipt å ha ISDN... EDIT: Sjekka nettopp, det var han vennen min som skrev det der. Endret 15. juli 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Det irriterer meg at det står "forum problemer". Det er verre enn feilmeldingen i seg selv. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Det irriterer meg at det står "forum problemer". Det er verre enn feilmeldingen i seg selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Det irriterer meg at det står "forum problemer". Det er verre enn feilmeldingen i seg selv. Vet, mange ordelingsfeil i forumet, har sagt ifra om det før, men de gidder(?) ikke å gjøre noe med det. AtW Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 "Shit! He's got a GUN!!!" He is got a gun? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) "Shit! He's got a GUN!!!" He is got a gun? He has. Og nei, det er ikke feil. Endret 14. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Ups, pinlig. Hva i helvete tenkte jeg? Endret 14. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Jeg trodde da at 's-ending på engelsk kunne være forkortelse for enten "is" eller "has". Stemmer ikke dette? Da stemmer "he's got a gun"... Edit: Selv om "has got" vel er ganske overflødig, men likevel et hyppig brukt uttrykk, spesielt muntlig? Endret 14. juli 2004 av gspr Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Jeg trodde da at 's-ending på engelsk kunne være forkortelse for enten "is" eller "has". Stemmer ikke dette? Det var det som var poenget i saken. Jeg tenkte snarrådig at "he's" betydde "he is", og tenkte ikke på at det kan også bety "he has". Endret 14. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Shame on you, Mr. Ludvigsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå