Ljóseind Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tror han mener at folk sier ting som: Henne gikk hjem. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Det er vel flere som sier slikt som: Han snakket med hun. Ellers spiller det ingen rolle hva folk sier, bare de ikke skriver det. Endret 13. august 2009 av Beatnik Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg tror han mener at folk sier ting som:Henne gikk hjem. Det er vel ytterst få som gjør dette? Det er vel flere som sier slikt som: Han snakket med hun. Ellers spiller det ingen rolle hva folk sier, bare de ikke skriver det. Det er mange som både skriver og sier dette. De må dø. I det minste bli utsatt for litt kinesisk vanntortur. Endret 13. august 2009 av Thend Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mons ivar mjelde til bake som trener i brann ,nå Ja mjelde var og er den beste treneren som har vært i brann , jeg tror gullet kommer hjem til bergen igjenn om brann henter mons ivar mjelde , han har bevist att han kan takle en stor klubb som brann og fotball gale bergen , Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg måtte lese det der to ganger før jeg forsto hva i huleste heite granskauen som stod der. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vi burde nesten ha en tråd der vi hang ut media. Dagens irritasjon: "Start tar i mot Fredrikstad" http://www.vg.no/ (forsiden) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg, på en annen side, syns det er helt feil å blande norsk og engelske uttrykk. Det gir meg en indikasjon på at her er ikke det norske språket helt vedlikehold hos vedkommende. Enda verre er de tilfellene som cyclo nevner. "Tror jeg skal ta en profound undersøkelse om hvor feilen ligger" Denne har jeg tatt meg selv i å bruke noen ganger. Ikke det at jeg ikke kan ordet på norsk, men ordet er bare ikke tilgjengelig for øyeblikket (les: jernteppe). Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 grundig, nøye, dyptpløyende osv etc (?) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ikke nødvendigvis det ordet. Med andre ord, har jeg ikke det rette norske ordet for anledningen, kan jeg ty til engelske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er det virkelig tillatt å bruke "hermetegn" på denne måten? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 PS.no har sendt ut reklame-epost der de skriver: Web kamera pc skjermen SATA tilkopling kvalitets veske Ekstrem ekstern lagering raid mulighet Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 PS.no har sendt ut reklame-epost der de skriver: Web kamera pc skjermen SATA tilkopling kvalitets veske Ekstrem ekstern lagering raid mulighet Hjemmesiden deres er ikke akkurat et forbilde på rettskriving heller. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) PS.no har sendt ut reklame-epost der de skriver: Web kamera pc skjermen SATA tilkopling kvalitets veske Ekstrem ekstern lagering raid mulighet Hjemmesiden deres er ikke akkurat et forbilde på rettskriving heller. Når selv ikke det offentlige behersker rettskrivingsreglene i Norge, og selv ikke kan holde styr på dem i ett lite skilt, og attpåtil greier å plassere dette skiltet i titusentall rundt om i Norge uten å oppdage feilen, ja, da kan man vel ikke forvente så mye, antar jeg. Her forleden var jeg i butikken. Mens jeg stod i kassa, begynte kassedama å rote med prisen på en vare, så køen bygde seg opp og vi ble stående der en stund. Det var da jeg så at det stod på en lapp på kassa: "Er du øl tørst og under 18 år?". Jeg fikk veldig lyst til å spørre om jeg kunne låne pennen til kassedama og rette opp skrivefeilen. Men det gjorde jeg nå altså ikke, for i det øyeblikket fikk hun orden på hva varen kostet, og fortsatte sitt arbeid. Slutt! Å, ja det var spennende lesning. Det er basert på en ekte historie. Tenke seg til! Endret 17. august 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg jobbet i en butikk i sommer, og der solgte vi "peanøttbutter". Har spilt rund på Fabel, og nydelig runda Fabel 2:) spenne å se hvordan neste blir:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 noen som hvet hvordan jeg kan kjippe wien min? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Prosjektor, prosjektor, prosjektor..... Det heter PROJEKTOR! Eller projektør, om man vil. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3225013.ece Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Prosjektør er også lov. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har faktisk skrevet feil selv. Det heter i tilfelle "prosjektør" og ikke "projektør", som kjidel viser til. Hehe ... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Løsn dør karmen i bunn og legg de under der:) Den sitter nok med 4 spiker som er stikk spikret men er bare å bende oppover så får du den løs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Vikinger på skjennerel basis var ikke så råe, men berserkerne og Varangian Guard var nok ganske råe sånn 1 mot 1, det samme var også en spartanere. Endret 29. august 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå