Rhinox Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det kan jeg vell Jeg pleier å gå til kantina å spise lunsj der Jeg pleier og gå til kantina i friminuttene Den sjokoladen er kjempe god! Og jeg er kjempe glad i deg! Lamme lår til halv pris! Interrese, interresse, interese/intresert, interisert, interresert Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lamme lår til halv pris! Den var fin Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi er Thailand topp eksportør av biler Det finnes vanvittig mange gullkorn på denne siden: http://www.sonirodban.com/index-norwegian.html Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi er Thailand topp eksportør av biler Det finnes vanvittig mange gullkorn på denne siden: http://www.sonirodban.com/index-norwegian.html "hailand topp nye og brukte andre hånden 2 hånd bil eksportør" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Snike Forhåndsvisning av 2009 Toyota Fortuner Haha! Noe sier meg at de har brukt en digital oversetter til å oversette fra thai til engelsk og fra engelsk til norsk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tilbehør ikke bare beskytte, men også dramatisk forbedre utseendet av kjøretøy snu en vanlig kjøretøyet i en ekstraordinær "ride". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fantastisk. Jeg irriterer meg dessverre kraftig over fjorten år gamle gutter som bestemmer seg for å plutselig skrive på usannsynlig dårlig nynorsk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Isteden for å irritere deg over dem, finn frem ordboka å hjelp dem med å skrive riktig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Joda, men poenget mitt er at de selv bør finne fram ordboka. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 finn frem ordboka å hjelp dem med å skrive riktig. Lær dem også forskjellen på og og å. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 finn frem ordboka å hjelp dem med å skrive riktig. Lær dem også forskjellen på og og å. Hum hum, selv de beste gjør feil. Er selvsagt "å" når man skriver hjelpe. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sender mediaspillere info fra din pce til noen adre over nette. Er det mulig og lage en mediafil som sender ut info til en eller annen ip adresse når den blir kjørt? Sender feks VLC eller windows classic mediaplayer (eller andre) ut info om hva du spiller, enten til sine egene databaser eller til andre som har spesifisert det i fila. Bare lurte om det er noen risk for at mediamafian kan fange folk på den måten. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fantastisk. Jeg irriterer meg dessverre kraftig over fjorten år gamle gutter som bestemmer seg for å plutselig skrive på usannsynlig dårlig nynorsk. Hei! Jeg var en av dem en gang! Eg har byrja at skrive nynorsk! Skjer i kafeen? Lulz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Choose bad boys, and it goes YOU bad! Øhm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Lamme lår til halv pris! Den var fin Morsomt! Selv irriterer jeg meg over "HVEM buss skal vi ta?" osv, men det er vel feil tråd i plassere dette i. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvem tråd skulle du heller ha plassert det i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haha ^^ (Er det noen korrekt måte å utrykke latter på gjennom tekst? Er "haha" akseptabelt?) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sørvis. Vet at det er lov å skrive, men det ser bare helt for jævlig ut. https://prisguiden.no/eu_model.php sørvisverksted vs serviceverksted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå