Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hun skjønner vel at man ikke trenger ørten spørsmålstegn og "å-er" selv om hun er dyslektiker? Mange av den aldre garde snakker om hvor dårlig min generasjon er til å skrive, men det er faen meg mye dårlig grammatikk hos de eldre generasjonene også! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mer fra tanta til Milanjo! Hun er morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det en "dobbelt-negativ?" Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det en "dobbelt-negativ?" Dobbel nekting = "positiv". Eg trur ikkje det ikkje er grammaisk uriktig ... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er ikke uenig med marcusss. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://www.stamsaasfritid.no/ Der var det en god del gullkorn. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kunne fått en høvel med meg. Folk bryr seg ikke stort om de stakkars småordene. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 han hev sei ut av vinduet Snakk um sjølvmordslysten fisk Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 han hev sei ut av vinduet Snakk um sjølvmordslysten fisk Det er da ikke snakk om selvmord, noen kaster jo fisken ut av vinduet! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Se vårt utvalg av bobiler merker vi kan levere... Itillegg representeres selskapet gjennom... ARGHHHHH Endret 18. mai 2009 av Randy Rhoads Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Frå nettspillet gladiatus.no: Hvilke fordeler gir Centurion deg? * En halv dagslønn til stallgutt for alle aktiviseringer * I stedet for å være blokkert i 15 minutter fra arenaen, så trenger du kun å vente 5 minutter * I stedet for 12 ekspedisjons poeng så kan du få 24 ekspedisjons poeng * Varigheten på ekspedisjoner og deres kostnader er halvert * Du har en ekstra lomme for ditt inventar * Bedre meldings menyer (Meldinger i andre mapper) * Ignorerings liste for spiller eposter. * Klanmedlemmer vises i en annen farge No vart eg lei meg. Sjølv um "Gladiatus" er eit greitt netspel, so veit eg ikkje um eg kann fortsetja å spela det p.g.a alle orddelingsfeili Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Frå nettspillet gladiatus.no:Hvilke fordeler gir Centurion deg? * En halv dagslønn til stallgutt for alle aktiviseringer * I stedet for å være blokkert i 15 minutter fra arenaen, så trenger du kun å vente 5 minutter * I stedet for 12 ekspedisjons poeng så kan du få 24 ekspedisjons poeng * Varigheten på ekspedisjoner og deres kostnader er halvert * Du har en ekstra lomme for ditt inventar * Bedre meldings menyer (Meldinger i andre mapper) * Ignorerings liste for spiller eposter. * Klanmedlemmer vises i en annen farge No vart eg lei meg. Sjølv um "Gladiatus" er eit greitt netspel, so veit eg ikkje um eg kann fortsetja å spela det p.g.a alle orddelingsfeili Du kan lære deg å skrive ordentlig norsk før du kritiserer andre, du! Endret 19. mai 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Frå nettspillet gladiatus.no:Hvilke fordeler gir Centurion deg? * En halv dagslønn til stallgutt for alle aktiviseringer * I stedet for å være blokkert i 15 minutter fra arenaen, så trenger du kun å vente 5 minutter * I stedet for 12 ekspedisjons poeng så kan du få 24 ekspedisjons poeng * Varigheten på ekspedisjoner og deres kostnader er halvert * Du har en ekstra lomme for ditt inventar * Bedre meldings menyer (Meldinger i andre mapper) * Ignorerings liste for spiller eposter. * Klanmedlemmer vises i en annen farge No vart eg lei meg. Sjølv um "Gladiatus" er eit greitt netspel, so veit eg ikkje um eg kann fortsetja å spela det p.g.a alle orddelingsfeili Du kan lære deg å skrive ordentlig norsk før du kritiserer andre du! Eg skriv jo på høgnorsk, der ord som "um", "kann", "net" og "feili" er godtekne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ikke glem komma, Steffen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ikke glem komma, Steffen. Takker ------------- Alt som ikke er et offisielt skriftspråk skal man ikke benytte seg av hvis man forsøker å fremstå seriøs, mener jeg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eg skriv jo på høgnorsk, der ord som "um", "kann", "net" og "feili" er godtekne. Høgnorsk er en uoffisiell skriftnorm som godtas av 15 83 år gamle vestlendinger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lenge leve høgnorsk og riksmål, død over samnorsken. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lenge leve høgnorsk og riksmål, død over samnorsken. Samnorskdyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå