E7ite Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Muphry%27s_law Suckers. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mye morsomt å lese her, må jeg si. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mye morsomt å lese her, må jeg si. Skrivefeil er vel omtrent noko av det mest keisame som eksisterer. Men er vel nokon ftards som ler seg i hel kvar gong ein random stokkar litt om på bokstavane. Latterlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mye morsomt å lese her, må jeg si. Skrivefeil er vel omtrent noko av det mest keisame som eksisterer. Men er vel nokon ftards som ler seg i hel kvar gong ein random stokkar litt om på bokstavane. Latterlig. Det er vel mer din mening, enn noe annet. Personlig, syns jeg det er ganske underholdende å lese om gramatiske krumspring av en annen dimensjon. Det er selvsagt trist at språket går denne veien, men det betyr ikke at man ikke kan le av det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan man si "vist" i stedet for "hvis"? For det er mange her på forumet (og ellers på andre forum) som skriver "vist". Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men er vel nokon ftards som ler seg i hel kvar gong ein random stokkar litt om på bokstavane. Latterlig. Hva er ftards for noe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men er vel nokon ftards som ler seg i hel kvar gong ein random stokkar litt om på bokstavane. Latterlig. Hva er ftards for noe? En internettform for "fucktards", eller "retards" som det egentlig heter. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan man si "vist" i stedet for "hvis"? For det er mange her på forumet (og ellers på andre forum) som skriver "vist". Det er ikke riktig å si det, nei. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Kan man si "vist" i stedet for "hvis"? For det er mange her på forumet (og ellers på andre forum) som skriver "vist". Det er ikke riktig å si det, nei. På noen dialekter kan man si "vist". Men man kan ikke skrive "vist" når man mener "hvis" om man vil skrive korrekt norsk. EDIT: Presisert at jeg mener "hvis". Endret 7. mai 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Punctuation. Irriterer det deg at det mangler et punktum? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bingo! Jeg ville strengt talt hatt med et komma også da. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bingo! Jeg ville strengt talt hatt med et komma også da. Jeg kan ikke se at et komma hører hjemme noe sted i signaturen hans slik den er nå. Et punktum kunne dog passet inn hvis man skal være nøye med tegnsettingen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg mener det burde stått slik: "Alternative, is the new mainstream." Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg mener det burde stått slik: "Alternative, is the new mainstream." Jeg anser meg selv for å være relativt god på tegnsetting, men jeg kan ikke helt se hvorfor det skal være et komma der. Det er en kommaregel som går mye igjen på engelsk, den går som følger: Never use only one comma between a subject and its verb. Altså hører et komma ikke hjemme der. (Se for eksempel punkt 22-25 under II.C her.) Endret 7. mai 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ser ut til at jeg tok feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan man si "vist" i stedet for "hvis"? For det er mange her på forumet (og ellers på andre forum) som skriver "vist". Det er ikke riktig å si det, nei. På noen dialekter kan man si "vist". Men man kan ikke skrive "vist" om man vil skrive korrekt norsk. Var meningen å skrive skrive, og ikke si. Så alle som skriver "vist" tar feil, ja. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har vist frem tissen min til ungene i barnehagen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg har vist frem tissen min til ungene i barnehagen. Joda. Men nå snakker vi om vist i betydning av "hvis". Jeg har rettet på innlegget mitt over for å presisere dette. Endret 7. mai 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå