Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Det er egentlig helt sykt hvor mange som gjør når/da feil. Ofte jeg ikke husker på det selv også.. Grr :no:

På grunn av dialekten min sier jeg nesten alltid når.

Og angående tre punktum, er det feil med liten bokstav når man fortsetter?

Slik som... tja, dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smerten brer seg når jeg ser slikt...

 

 

 

ja husk at dem driver å oppgradere nette sitt og at dem er et lite selskap som vokser og dem har adsl2 som dem skal få i gang før høsten og da må dem oppgradere alle senntraler og det tar tid det er kansje bedre for dere som venter på linje da får dere sikkert adsl2 som kompasjon dem er helt utrolig bra isp dem har super bra support og dem stiler opp her i oslo i hvertfall

 

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg egentlig ikke veldig mye over en og annen skrivefeil i innlegg, og har sikkert noen selv, men synes folk i det minste burde ta seg tid til å skrive riktig i topic. Ellers så er det jo selfølgelig plagsomt når det blir uleselig!

Lenke til kommentar
"Irony often have a hard way finding it's way throught the internet"

;)

 

Jeg vil ikke kalle dette en klage eller en ergring. Men jeg fikk lyst til å påpeke at det er en forskjell mellom it's og its.

 

It's; den er, det er.

Its; dens, dets, sin, sitt, sine.

 

:innocent::)

Lenke til kommentar
gud sa jo tråsalt at det kommer ingenting inn i en lukket hånd.

 

Tråsalt, er det sånn syklister har på skoene sine når de sykler? Vektløftere har jo sånn fint pulver de dæsjer på hendene sine, så.. :)

Nei. Det du snakker om er tråkkesalt. :!: :!:

 

 

HA HA HA! Overtrøtt, ja.... :D

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg egentlig ikke veldig mye over en og annen skrivefeil i innlegg, og har sikkert noen selv, men synes folk i det minste burde ta seg tid til å skrive riktig i topic. Ellers så er det jo selfølgelig plagsomt når det blir uleselig!

Men det skal ikke mer til enn å lese gjennom innlegget kun en gang før man poster.

Da kunne nok mye blitt enklere å lese.... :yes:

Lenke til kommentar

Dette har det meste. Det som mangler av punktum og komma tas igjen i orddeling, sms språk, feilstaving og tilhørende grammatikalske herligheter.

 

Kamerat er elendig, du må holde den helt stille i minst 10 sekunder før du er siker på at du får et bra bilde. telefonen klikker fulstendig til tider.....når du sender sms så vet du ikke hvor mange tegn du har igjen før du får beskjed om at oisannn nå har du 2 sms.....og d r ikke mye som skal til før du får 2 smser..... Og sist torsdag leverte jg den in for reprasjon fordi batteriet tømte ut på 1 dag..... og hadde tlf i kun 3 uker..... telefon lista er helt forskrudd...nr på simkortet dukker opp med spørsmålstegn og mange nr blir borte... minnet er så lite at d ikke holder på mer enn noen få bilder......

(Fra brukererfaringer Sony Ericsson T630: "elending tlf" )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...