Underpants Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som at en i barnehager og grunnskoler nekter gutter å stå og pisse? Det hadde vore ein tung skuledag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hvorfor har ingen abonomang til folk som sender mye sms? :!: Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bilen ble aldri ikke solgt i Europa og måtte derfor importeres. Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tid kommer den til Norge? Kva tid ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvem tid går toget? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvem tid går toget? Er også lei dette. Er så irriterende at folk hele tiden bruker "hvem" når de heller skulle ha brukt et annet spørreord. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da burde du besøke denne siden: http://www.fmh.moo.no/ Hehe. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så enig, kunne ha drept hele gjengen. Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så enig, kunne ha drept hele gjengen. Hvem gjeng, da ? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er det ikke dette som enkelte kaller språkutvikling, da? Iallfall er det utvilsomt en forenkling av språket hvis ordet hvem kan erstatte hva, hvilken, hvis, hvor og flere til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så enig, kunne ha drept hele gjengen. Hvem gjeng, da ? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er det ikke dette som enkelte kaller språkutvikling, da? Iallfall er det utvilsomt en forenkling av språket hvis ordet hvem kan erstatte hva, hvilken, hvis, hvor og flere til. Eller heller en fordumming av språket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så enig, kunne ha drept hele gjengen. Hvem gjeng, da ? Hahaha Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så enig, kunne ha drept hele gjengen. Hvem gjeng, da ? Hahaha Ja,ja, Jeg beklager den der, men kunne ikke dy meg ! Jeg husker en gang fra skoletiden at en elev spurte norsklæreren: «Hvem av dem bøka skal vi ha med oss ?» Og læreren snudde seg sakte mot tavla, og jeg vet ikke om han lo eller gråt, kanskje det siste ! Hvemsess feil vare atte vi snakka sånn ? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) I feel you're pain. Kan ikke være en noe særlig hyggelig person han snakker om da. Endret 7. mars 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Om vi først skal ta engelsk som et eksempel må jeg tillate meg selv å ta med følgende (hentet fra en facebook-profil): Sex is when a boyput his location in a girls destination to increase the population of the next generasion, did you get my explanation or do you need an demonstration? Endret 7. mars 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Om vi først skal ta engelsk som et eksempel må jeg tillate meg selv å ta med følgende (hentet fra en facebook-profil): Sex is when a boyput his location in a girl's destination to increase the population of the next generation, did you get my explanation or do you need a demonstration? Sånn blir det ! : o ) Endret 7. mars 2009 av steinkul Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det ikke dette som enkelte kaller språkutvikling, da? Iallfall er det utvilsomt en forenkling av språket hvis ordet hvem kan erstatte hva, hvilken, hvis, hvor og flere til. Eller heller en fordumming av språket. Jeg er selvsagt enig i det. Min ironiske kommentar var myntet på dem som mener at skriftspråket må gjøres mer likt talespråket og forenkles fordi så få behersker korrekt rettskrivning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå