NikkaYoichi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det kan se slik ut ja. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Firkant her også. Er vel noe feil med tegnsettet mitt også da. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 hei. vor stor total vekt kan du kjøre som seisten åring på traktor lapen Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det kan se slik ut ja. Det skal være komma foran "ja". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hei. har man låv til å kjøre buss med barsoner med ce sertifikat hei. vor stor total vekt kan du kjøre som seisten åring på traktor lapen Kom over disse to. Det gjør vondt å lese slike innlegg. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Denne er bestill og sent og kommer forhåpentligvis i morgen. woot.gif gleder meg sin sykt (er litt lei av demoen) Stryk. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 "barsoner"?!? Det er noe av det verste jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kom over disse to. Det gjør vondt å lese slike innlegg. Og de finnes overalt uansett. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kommentar til postingen av en skrivefeil i humordelen av forumet: "hver så snill å slutte å post så mye søppel". Endret 2. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 akuratt samme med meg. Akuratt det der plager meg litt. Det er ikke første gangen, og sannsynligvis ikke siste gangen jeg ser det. Jeg forstår ikke hva som får folk til å legge til en ekstra "t" på slutten av ordet. I mine øyne hadde det hadde vært mer forståelig hvis de skrev ordet uten dobbeltkonsonanter i det hele tatt. "Akuratt" er ikke logisk, det hører man hvis man sier ordet høyt. Men slik er det vel med mange andre skrivefeil og. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ranger de etter hvordan du liker de. Skulle jeg rangere den skrivefeilen som irriterer meg mest, måtte det nok være den fisefine bruken av "de" der det skal være "dem". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 - Hvis tanken er at elevene skal ha samme arbeidstid som i samfunnet ellers, betyr det nødvendigvis at de må være lengre på skolen, sier Cecilie Rogne på Gimle skole. Denne setningen betyr at elevene er for korte til å ha normal arbeidstid. Og det var vel ikke meningen. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/sk...icle2908020.ece Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ranger de etter hvordan du liker de. Skulle jeg rangere den skrivefeilen som irriterer meg mest, måtte det nok være den fisefine bruken av "de" der det skal være "dem". Er ikke den feilen som irriterer meg mest, men de/dem, samt han/ham er en gjenganger. Irriterer meg at han/ham visstnok er (blitt?) sidestilt, dvs man kan bruke han når det skal være ham. Jeg synes det er mer slaurete enn fisefint, men kanskje det oppfattes forskjellig alt etter hvilken dialekt man har? Endret 6. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 - Hvis tanken er at elevene skal ha samme arbeidstid som i samfunnet ellers, betyr det nødvendigvis at de må være lengre på skolen, sier Cecilie Rogne på Gimle skole. Denne setningen betyr at elevene er for korte til å ha normal arbeidstid. Og det var vel ikke meningen. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/sk...icle2908020.ece Hmmm...Fiffig observasjon. Men hva er riktig? Lenger? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Normal arbeidstid er 7,5 timer per dag + 0,5 timer lunsj. F.eks fra kl 8.00 til 16.00 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hmmm...Fiffig observasjon. Men hva er riktig? Lenger? Ja. Oppslageme i ordlisten: lang a1 komp lengre, superl lengst; jf *langt (norr langr) lenge adv, komp lenger, superl lengst (norr lengi, av lang) edit:jeg vet jeg har skrevet oppslageme Endret 7. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Normal arbeidstid er 7,5 timer per dag + 0,5 timer lunsj. F.eks fra kl 8.00 til 16.00 Hehe. Her er det grammatikken som er i fokus og ikke normalen for arbeidstid. Men takk for info! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dagbladet slår til igjen: Torsdag ble det kjent at politiet brukte ord som «blatter» og «apejävel» under et spaningsoppdragoppdrag Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hmmm...Fiffig observasjon. Men hva er riktig? Lenger? Ja. Lengre betyr at det er mer lengde. En meter er lengre enn ti centimenter. Lenger betyr at det er mer tid. En time er lenger enn ti minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå