Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
arrgh  . jo er galt de lurte meg jo . jegskalvell ikek sjekek på netet hver gang jeg bestiller en mus eller hardware. ska jo kunne stole på komplett.. det sto game optimised, da vil jeg ha det jeg bestiller.syns dette er for dårlig assa, ingensom er enig med meg 

 

va om jeg er ikke er flink og drive research alle er ikke god med computer?, jeg skal kunne stole på komplett  .

 

måfår lov og bliskuffetjeghar bestile masse der ifra bygd hele pcen min der menne akkura da jeg trudde jeg var ferdig, fikk jeg musa mi og den er pitte lita ikke spilbar for min hender. syns dett er veldig feil jeg.

 

ja space tasten min er lit vannerd. MENNE DE SKAL JO INFORMERE OM PRODUKTET.altså på en forsvarlig måte.. ikke bare skrive hva det er og den er kjæmpe bra. informere lit om størresle slik at man ikke kjøper noe som er kjæmpe bra for en 9åring

 

jeg er 16år og har drevetmed data i minst 6år . og jeg dreit meg ORDENTLIG ut, men jegsyns at komplett også skiter seg ut.. menne uanzet assa jegskal jovite hva jeg kjøper.jegdrev ikke resach og fikkvirkelig svi og . vil det si at MAN MÅ KUNNE BRUKE DATA, MÅ BRUKE 3TIMER for før jeg kjøper noe ?.de sier jo på reklamen at de er billig og trygg. hardware er dyrt og og jeg er ikke så rik, bygger pc og greier så no taper jeg penger og må betale for og frakte dette tilbake, fordi at varen passet ikke meg.jegfikkmail fra komplett jeg fikk retunrere den  . men seff jeg fikk angre på at jeg ikke drev et 3 timers research.jeg drev lit research jeg var på TerraTech sin side det sto ingen ting der heller..

 

Alle er fra samme fyren.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=264017&st=20

Lenke til kommentar
arrrrrrrg, hater slike unger (selv om jeg er mindre) men jeg PRØVER nå iallefall og skrive rett, men norsk er ikke mitt sterkseste fag

Det er så vidt jeg vet ikke påvist noen sammenheng mellom størrelsen på tenåringer og hvor bra eller dårlig de skriver. Det var kanskje "yngre" du mente?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Hva er det som er så farlig om noen skriveleifer litt da? Tenk trådstarter, tenk hvis noen med sykdommer som gjør at de ikke kan skrive helt 100% føler seg krenka av denne tråden? Tenk det du!!! :mad::wallbash: De kan kanskje ikke noe for det.

Jeg nekter å tro at 90 % (Vær så snill, ta meg bokstavelig…) av gamer.no lider av dysleksi. Hvis folk har dysleksi, too bad, det er ikke min hensikt å henge dem ut. Men idiotene som skriver feil fordi de er late eller synes SMS-språk er kult, må gjerne føle seg krenket.

Lenke til kommentar

Dette er faktiske spørsmål fra en på MSN. Han skriver de på denne måten, uten å ha skrevet noe relevant på forhånd.

 

Om dyu har klokka ditt skjermkort?
Om min amd duron 800 er låst visst jeg ikke kan stille multiplier noe sted i bios?
Om jeg får med kjølepasta når jeg kjøper boxed??
OM det er du som har fiksa på de skinsa?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...