Earendil Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Hahahahaha! :!: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Solbrent, så tørr ikke å gå ut i sola jeg...Men må nokk på stranden i morgen...beach party, øl å grilling Jeg tror samtlige var med intensjon. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Årets EM mål kom nå !! !! (Forøvrig mega klønete reprise sending) Jaja, bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Uff, så mega teit!!!11 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Hmm, tåler en pc og bli dette i gulvet? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 dytte, dytter, dette, har dutti Ja, ser ikke noe problem i det. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 arrgh . jo er galt de lurte meg jo . jegskalvell ikek sjekek på netet hver gang jeg bestiller en mus eller hardware. ska jo kunne stole på komplett.. det sto game optimised, da vil jeg ha det jeg bestiller.syns dette er for dårlig assa, ingensom er enig med meg va om jeg er ikke er flink og drive research alle er ikke god med computer?, jeg skal kunne stole på komplett . måfår lov og bliskuffetjeghar bestile masse der ifra bygd hele pcen min der menne akkura da jeg trudde jeg var ferdig, fikk jeg musa mi og den er pitte lita ikke spilbar for min hender. syns dett er veldig feil jeg. ja space tasten min er lit vannerd. MENNE DE SKAL JO INFORMERE OM PRODUKTET.altså på en forsvarlig måte.. ikke bare skrive hva det er og den er kjæmpe bra. informere lit om størresle slik at man ikke kjøper noe som er kjæmpe bra for en 9åring jeg er 16år og har drevetmed data i minst 6år . og jeg dreit meg ORDENTLIG ut, men jegsyns at komplett også skiter seg ut.. menne uanzet assa jegskal jovite hva jeg kjøper.jegdrev ikke resach og fikkvirkelig svi og . vil det si at MAN MÅ KUNNE BRUKE DATA, MÅ BRUKE 3TIMER for før jeg kjøper noe ?.de sier jo på reklamen at de er billig og trygg. hardware er dyrt og og jeg er ikke så rik, bygger pc og greier så no taper jeg penger og må betale for og frakte dette tilbake, fordi at varen passet ikke meg.jegfikkmail fra komplett jeg fikk retunrere den . men seff jeg fikk angre på at jeg ikke drev et 3 timers research.jeg drev lit research jeg var på TerraTech sin side det sto ingen ting der heller.. Alle er fra samme fyren. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=264017&st=20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Faen, nå fikk jeg lyst til å vri om nakken på den ungen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 arrrrrrrg, hater slike unger (selv om jeg er mindre) men jeg PRØVER nå iallefall og skrive rett, men norsk er ikke mitt sterkseste fag Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=264661 Hyl! yazzz azz.. veit om en da, QuickFinger ell no zånt.. han er kul azz, ikke mye gull der i gården azz.. Bare skilzz hele veien, ikke som alle andre nei.. Er det virkelig mulig? Det der er det desidert styggeste jeg har hørt på veldig, veldig lenge Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Det er sånne holdninger jeg ikke takler. Sånt som: "Det var ikke min feil, det er deres skyld, osv." Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 arrrrrrrg, hater slike unger (selv om jeg er mindre) men jeg PRØVER nå iallefall og skrive rett, men norsk er ikke mitt sterkseste fag Det er så vidt jeg vet ikke påvist noen sammenheng mellom størrelsen på tenåringer og hvor bra eller dårlig de skriver. Det var kanskje "yngre" du mente? Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 takk skal du ha kyrsjo. jeg skrev no ordrett i siggen min jeg. bortsett fra , og . så er jeg ikke så værst på skriving tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 ja men det er ikke noe guide åsen man sender data over det er en kommpis som har chipa den den har avlunsh og alt men han er på ferie så jeg lurte åsen man sender info fra pc tl xbox jeg er helt grønn der kan ikke engelsk så bra Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Bra å se at det er andre som irriterer seg over skrivefeil har på forumet. Føler meg noen ganger som en litt grinete norsklærer.. :!: Var en ille her for en stund siden. En som skrev til baket (!) i stedet for tilbake. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Hva er det som er så farlig om noen skriveleifer litt da? Tenk trådstarter, tenk hvis noen med sykdommer som gjør at de ikke kan skrive helt 100% føler seg krenka av denne tråden? Tenk det du!!! De kan kanskje ikke noe for det. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Neida, prøv og modd en Nokia 3330 du! Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Hva er det som er så farlig om noen skriveleifer litt da? Tenk trådstarter, tenk hvis noen med sykdommer som gjør at de ikke kan skrive helt 100% føler seg krenka av denne tråden? Tenk det du!!! De kan kanskje ikke noe for det. Jeg nekter å tro at 90 % (Vær så snill, ta meg bokstavelig…) av gamer.no lider av dysleksi. Hvis folk har dysleksi, too bad, det er ikke min hensikt å henge dem ut. Men idiotene som skriver feil fordi de er late eller synes SMS-språk er kult, må gjerne føle seg krenket. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Dette er faktiske spørsmål fra en på MSN. Han skriver de på denne måten, uten å ha skrevet noe relevant på forhånd. Om dyu har klokka ditt skjermkort? Om min amd duron 800 er låst visst jeg ikke kan stille multiplier noe sted i bios? Om jeg får med kjølepasta når jeg kjøper boxed?? OM det er du som har fiksa på de skinsa? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Tror kusina mi i Haugesund stiller spørsmål på den måten, så jeg er nokså tilvendt det. Morsom måte å spørre om ting på, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå