€uropa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, om det får deg trygda. Da har du gode sjanser for å bli trygdet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 At aggressiviteten synker jo høyere stack jeg får/blandt de topp 10 i tournament/table. faaaaaaeeeeen. det er da mistakesa kommer. !!!!! Ja vel? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg redigerer i flere genrees. Men det jeg er flinkes på er action, skrekk og krig. Er veldig flink på musikk videoer forresten. Men åpenbart ikke fullt så flink i norsk rettskrivning. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette blir for dumt. Du er klar over at det skal være feil? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette blir for dumt. Du er klar over at det skal være feil? Du er klar over at det er dumt å bevisst skrive feil? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen bruker bevist skrivefeil for å fremheve poenger og det er en kjennsgjærning at mange "kule" unger skriver "I has" fremfor "I have". Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har du egentlig noe i en slik tråd å gjøre, Bear^? Skal du først klage på andres tilkortkommenheter, bør du kunne skrive rimelig feilfritt selv. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Har du egentlig noe i en slik tråd å gjøre, Bear^? Skal du først klage på andres tilkortkommenheter, bør du kunne skrive rimelig feilfritt selv. Det er vel noe av det dummeste jeg har lest i dag. Klart man kan delta i denne tråden selv om man har noen skrivefeil. Man bør selvsagt lese det man skriver to ganger før man sender det, men å fortelle folk at de ikke har noe her å gjøre når de kommer med et saklig innlegg synes jeg lite om. Jeg synes for øvrig at å ergre seg over grammatiske feil (som mest sansynlig er skrevet med overlegg) i en amerikansk tegneserie er å trekke ting litt langt. Endret 15. januar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har du egentlig noe i en slik tråd å gjøre, Bear^? Skal du først klage på andres tilkortkommenheter, bør du kunne skrive rimelig feilfritt selv. Er det ikke ironisk å snakke om "rimelig feilfritt" i en tråd som heter "ergrelse over grammatiske skrivefeil"? Dette er et fritt forum og såfremst man ikke skrive uforståelig ser jeg ikke noe grunn til at en ikke skulle få poste i en tråd hvis man ikke "oppfyller" vise krav. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er det ikke ironisk å snakke om "rimelig feilfritt" i en tråd som heter "ergrelse over grammatiske skrivefeil"? Dette er et fritt forum og såfremst man ikke skrive uforståelig ser jeg ikke noe grunn til at en ikke skulle få poste i en tråd hvis man ikke "oppfyller" vise krav. Det han sikkert mente, ikke at jeg er enig, er at det er litt rart å irritere seg over andres skrivefeil om man ikke holder sin egen sti forholdsvis fri for kampesteiner. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Joda skjønner poenget men om det var plettfri sti man trengte for å poste her hadde tråden vært veldig tynn. Proklamerer meg ikke perfekt innenfor det grammatiske men ser jeg noen som skriver feil så har jeg nå like mye lov å poste her som andre Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det har du selvfølgelig, det er da ingen som skriver perfekt. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det har jeg ikke påstått heller. Men jeg blir langt mer irritert hvis noen skriver feil i en tråd hvor de ergrer seg over andres tilkortkommenheter (rakker ned på) enn hvis noen skriver feil i vanvare i en hvilken som helst tråd eller situasjon. Det blir bare feil, og for meg hyklersk. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 du har apselutt noen gode poeng der ja I alle navn og dager? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) [/img] Endret 23. januar 2009 av doedskvad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Trenger noe nytt metal - forslag? Nytt metall? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg tror vedkommende har sitt på det rene. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg tror vedkommende har sitt på det rene. Er dette det samme som å ha "sitt på det tørre"? EDIT: Forøvrig enig. Metal er jo en godt kjent sjanger. Endret 21. januar 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå