Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 enteresang Eit forsøk på "interessant". Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan jo være "enter e-sang" som er ment. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 "e-sang"? Ja? Elskovssang eller elektronisk sang f.eks. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synger e-ore, e-ore, for første gang i historia. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I Dagbladet i går sto det: "Kveldens dokumentar handler om attentatforsøket på Hitler i 1994." (Fra hukommelsen) Det var to pinlige feil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg holder får tiden på og skrive en liten bok bare fordi vel jeg har litt får mye fantasi og denne kommer tit og annet jeg trenger navn forslag på 4 personer atm 1 gutt på 20 1 jente på 12 Og mor / far av de Håper på noen tilbakemeldinger her smile.gif takk på forhånd *jeg er ikke flink på navn derfor jeg spør her* Dropp den boka! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dagbladet slår til: En overvåken bartender klarte natt til søndag å avverge et kortsvindelforsøk på utestedet The Scotsman på Karl Johans gate i Oslo. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 litt vanskelig og si prisan iomed økonomiske krisan runt i værden..vet at Ayia napa e dyrt var der for 2 år siden..og en anna vænne gjeng var der i år men di var der i 14 daga.. og hadde 15 tusen i lomme penger men. di måtte begyne og snu på kronan siste uka såe kansje ikke da biligste! ferie plassan man har og velge om.. (da var i sommer ) hersonissos greit sted,Viss du liker trance.. har en plass som heter star beach der di har 2 ganga i uka stor party. når e var der. var laidback luke der. muligens en av værdens beste dj's i værden. grei pris og høyt sløsing med penger på ei uka. var alohylart og digital karmera (2500kr)smykke for 1.600kr og ikke minst 2 store gode måltider på dagen = 10.000kr så da var ikke mange kornan e bruker.. video fra star beach 4 august når e var der.. btw cryrrus e hotele i hersonissos... bare ungdomer men ambefaling spar pengene og vent senere på åre.. og se på kursan.. men en middag under kant med 10 £ og du klar d fint med 50 £ hver på fylla... eller mye mindre gutter er e alt for spandabele på fulla så bare ut nytt da:) Det gjør vondt i øynene mine. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dagbladet igjen. VURDERER HYLLA: Manchester United-fansen bør verdsette verdt eneste Giggs-raid på venstrekanten denne våren, for brått kan det være over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 enteresang Eit forsøk på "interessant". Rare måter å bøye det ordet på: Chelsea intrisert i Fabiano Dagbladet igjen.VURDERER HYLLA: Manchester United-fansen bør verdsette verdt eneste Giggs-raid på venstrekanten denne våren, for brått kan det være over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Her reagere jeg på bruken av ordet drap! Dyr slaktes! Det er en veseneforskjell. Veggiser og andre tegner denne typer bilder for å høste billige politiske poenger. Jada. Og jeg reagere bruken av ordet veseneforskjell. Hvilke vesen var det snakk om, forresten? Edit: Og derfor hater jeg: Joika kaker, Fiskesuppe, Grøt, Pinnekjøtt Og grillkylling. Endret 7. januar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) så blir det jo fortsatt en pizza som er "våres" tongue.gif omfg Det er feil ikkesant? haha Ble litt usikker. Endret 7. januar 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er feil ikkesant? haha Ble litt usikker. Det er feil, ja. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Endelig litt kinkuranse i dette segmentet - og med bedre grafikk? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er feil ikkesant? haha Ble litt usikker. I tilleg er dette feil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I tilleg er dette feil. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er feil ikkesant? haha Ble litt usikker. I tilleg er dette feil. Ok, godtar min slurvefeil av "ikkesant", men det andre ble bare sånn fordi jeg ikke gadd å lage en ny linje. For grammatikkens skyld retter jeg opp alle feilene mine, her og nå. Det er feil, ikke sant? Haha, nå ble jeg litt usikker. Hvis det er noen feil der også går jeg og legger meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I tilleg er dette feil. Haha! Jeg mente "tillegg". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) I tilleg er dette feil. Haha! Jeg mente "tillegg". Men det var ikke det du skrev. Man må passe på at man ikke har noen skriveleif i denne tråden. Endret 7. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå