mikaragua Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Om brun er Hamar og Lillehammers Bryggeri. Er valget enkelt. Brun FTW! Ja. Det er jeg. Helt enig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (...)personen løfter opp et kjørt/kjole. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 eg ville iallefall fåreslott www.ultimate-guitar.com der hente eg allt eg sple ifrå. Hva i alle dager er et fåreslott? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 eg ville iallefall fåreslott www.ultimate-guitar.com der hente eg allt eg sple ifrå. Hva i alle dager er et fåreslott? Et slott for sau, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men visste ikke hvem forum jeg skulle poste i... Jeg foreslår Gunnar. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Anmeldelse av Max Manus i VG. Filmen dessverre var verken action eller drama. Ingen før eller etter historie. hold på å sove midten av filmen. Det som jeg likte ved filmen var bare gode skuesspille i norskfilm nivå ikke international. Bra scene og spesiall effekter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Den anmeldelsen må ha blitt skrevet av en innvandrer. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det samme slo meg. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror forklaringen snarere er at VG, i likhet med de fleste andre aviser, ikke lenger tar seg råd til å ha korrekturlesere. I gode, gamle dager ble journalistenes feil ofte rettet opp av typografene som satte stoffet, den ferdige satsen ble korrekturlest og eventuelle feil som hadde unngått typografenes oppmerksomhet, ble rettet. Men i dag går journalistenes feil rett igjennom uten disse to leddene i bakkant. I beste fall har bruker man et retteprogram som Tansa Words rettefunksjon, som ikke er av helt det samme standard som mennskelige korrekturlesere. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror forklaringen snarere er at VG, i likhet med de fleste andre aviser, ikke lenger tar seg råd til å ha korrekturlesere. I gode, gamle dager ble journalistenes feil ofte rettet opp av typografene som satte stoffet, den ferdige satsen ble korrekturlest og eventuelle feil som hadde unngått typografenes oppmerksomhet, ble rettet. Men i dag går journalistenes feil rett igjennom uten disse to leddene i bakkant. I beste fall har bruker man et retteprogram som Tansa Words rettefunksjon, som ikke er av helt det samme standard som mennskelige korrekturlesere. Det Olum siterer over er et brukerinnlegg, ikke redaksjonelt stoff. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tok først et kjapt søk på VG Nett i tilfelle det var nettutgaven Olum mente selv om han hadde skrevet VG (altså papiruitgaven), men fant ikke sitatet der. Derfor antok jeg at det var avisens redaksjonelle anmeldelse av filmen det dreide seg om. Har ikke registrert at leserne anmelder filmer i VG. Men så leser jeg ikke den avisen så ofte heller. Men Olum mente kanskje leserinnlegg og ikke anmeldelse. Uansett stemmer jo fortsatt mine generelle betraktninger omkring avisenes mangel på korrekturlesere. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ditt beste jule spille minne Disse ord delings feil ene alt så Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dagens musikk tips Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 d går bra G, e har lest d nå takker for det, d e bare at e forventet ikke noe sånt her!!! GoW 2 online spillere og sånn :/ e søkte, men fant bare : Gears of War 2-Kafeèn!...Gears of War 2-Kafeèn!.....Gears of War 2-Kafeèn!..... dårlig søkemotor :/ ikke d på tide å oppdatere deres forume!!!! Jeg dør på meg. :!: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Heisann!Tenkte jeg skulle kjøpe ett nytt spill til PS3'en, men er usikker på hvordan.. Ja, kan være litt vanskelig å kjøpe ett nytt et, ja.. "Hvilket" er nok det riktige ord her, ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hva er prisen for å ta slik piercing i en piercing shappe? Endå ein: Hei fålkens,Nå har det kommet det alle har vente på i mange år DET blir LAN PARTY i Kvinesdal!! på Vidergående skole i Rom Julen synd det ikke blir på Lister næringshage som i gamle dager, men uansett så blir det bra for det om gled dere ! 1GBiT NETT & 1GBiT Nettverk Spre dette videre til alle Lan buddys :=) Siste var skreve av ein på 21 år. Endret 26. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Dette siste spillet ble gjevnt jeg fikk tatt ut alle brikkene unatt kongen og en springer, jeg hadde selv en droing og en bonde, jeg flyttet dronigen frem og til bake, mens bonden min sakte men sikkert flytta seg mot motsatt side av brettet. pc'n springer fikk ikke kommet nær hverken dronigen min eller bonden. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 av erfaring... har 3 gig ddr2 800hmz q9400 2,6ghz 4870 512 gddr5 ta IV medium higest og noe med 40 på wie distance og 1024 752 ell noe sånt i poløsning då kan eg iche bruke den mer Må si jeg beundrer hvor hardt noen prøver for å gjøre seg forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå