Essem Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med de postive skrivefeilene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva med de postive skrivefeilene? Dei du ler av, meninar du? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva er de beste delene av ett Nytt spill, eller hva må ett Nytt spill ha for at du skal kunne spille det? Edit: Hvis du kunne velge opp til 5 punkter, hva ville de vært? 1. Spillbarheten 2. Grafikken 3. Uten Feil 4. En Stortittel 5. Laget av stort selskap 6. Laget av mindre selskap 7. Oppdateres 8. Creepy 9. Utvides 10. Prisen 11. Basert på Film 12. Basert på ei Bok 13. Online vennlig 14. Forum vennlig 15. Massivt 16. Lite 17. Gratis (Eks Americas Army) 18. Det lagger ikke Online 19. Kan utnytte A.I i spillet til det fulle 20. Support/Hjelp Nei!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Les punkt 3 - det er hva jeg ønsker meg av en post på dette forumet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Etter å ha lest 4-5sider så ser jeg at alle som argumenterer for hasj, ikke har norsk kunnskaper at all. Det er en naturlov at alle poster som kritiserer andres staving eller grammatikk må ha hvertfall en feil. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Og ditt bidrag har to - et manglende komma og ordet "hvertfall". Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Etter å ha lest 4-5sider så ser jeg at alle som argumenterer for hasj, ikke har norsk kunnskaper at all. Det er en naturlov at alle poster som kritiserer andres staving eller grammatikk må ha hvertfall en feil. Selvoppfyllende profeti. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "Ring på alle leilighetene, noen åpner sikkert" - ville vært en fornuftig måte å si det på. Hvordan ringer man på en leilighet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "Ring på alle leilighetene, noen åpner sikkert" - ville vært en fornuftig måte å si det på. Hvordan ringer man på en leilighet? Dei fleste forstår vel kva ein meiner? Skal ein verkelg bli så kverulant at ein skulle skreve "Ring på ringeklokkene til alle leilighetene, noen åpner sikkert"? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dei fleste forstår vel kva ein meiner? Skal ein verkelg bli så kverulant at ein skulle skreve "Ring på ringeklokkene til alle leilighetene, noen åpner sikkert"? Ehm, du befinner deg faktisk i Kverulanttråden™... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2750946.ece Ikke greit å være ny-nazist og ikke kunne skrive. :!: Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det må være lov å slå jenter i selvforsvar husker jeg gikk på spesialskole der var det par skikkelige voldelige jenter jeg husker en av dem stakk ut øyet på en fyr med de lange neglene sine. Et par uker senere skulle hun sloss med meg. Jeg slo henne rett ned har aldri angret på det. Kan ikke bare la henne stikke ut øyet mitt fordi hun er en jente og man ikke skal slå jenter. Er ikke sikker på hvorfor, men måtte le litt da jeg leste teksten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Kanskje siden det var for få punktum? Er det også normalt for 4870x2 og cræsje hele tiden? Endret 4. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2750946.ece Ikke greit å være ny-nazist og ikke kunne skrive. :!: Den tapergjengen kan vel ikke stort annet heller. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 du skal ikke tryke F8 i opp start rett før windows logen kommer opp(loding til win) så trykker du F8. eg pleier å trykke F8 rett etter der at det står F2 og F12 på skjarmen så holder eg inne F8 hopper det hjelper. pc blås pc for støv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hva er det vedkommende prøver å si egentlig? Jeg har faktisk store problemer med å tyde det tullet der. Endret 5. november 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe melk og sjokolade pulver, men da lurte jeg på hvem melk som er best til sjokolade pulver.Skumma melk? Lett melk? Er alt for mye å velge imellom. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Stort steg fra og misslike noen til og ta livet av de. Fire feil på tolv ord. Imponerende. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det beste eg har sett er "Ennå mere morsommere!" Så mange feil, på så få ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå