twisted_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Obama avviser at han har terrorist venner dagbladet.no Det skal naturligvis stå "Obama avviser at han har terrorisert venner", det må du skjønne. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) "Pakke Muser"? Et hurtigkurs i riktig bruk av flertall. En mus: Flere mus: En muse: Flere muser: Med andre ord ser det ut som de har begynt å selge inspirerende kvinner både med og uten en tråd pluss tilbehør over nettet nå. Endret 6. oktober 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Infocare har ingen verdens rutiner på noe. Infocare har ingen test utstyr delene blir bestilt på blaf og forbehold. Infocare har ræv ledelse og ræv rutiner.Det ingen tekniker som har skole. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja der ser man altså hva en enkel kommafeil kan føre med seg. Orddelingsfeil er ikkje det same som kommafeil. Nei det stemmer. Det er mulig at tankegangen rundt samspillet mellom krabber og reker var litt i dypeste laget? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Alle får og lamme retter fra vestlandet er vel ganske spesiellt?? Rullepølse osv Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Uansett, det er drittsekt gjort av kompisen din å ta hu men dere kan jo ikke ha vært "bestekompiser" hvis han gjorde det. Hysterisk bra formulert. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Enig i at det var "hysterisk bra formulert" - og skjønner følgelig ikke helt hva sitatet har å gjøre i en tråd for ergrelse over grammatiske skrivefeil. Dette var langt mer fornøyelig enn ergerlig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, det er en fin formulering som jeg skamløst kommer til å stjele. Men setninga inneholder jo både en grammatisk feil og en kommafeil. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Både truser, underkjoler, underskjørt, pyjamaser, slåbroker, nattskjorter, neglisjeer og nattkjoler blir dermed billigere.Er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over slik grov misbruken av «både»? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Enig i at det var "hysterisk bra formulert" - og skjønner følgelig ikke helt hva sitatet har å gjøre i en tråd for ergrelse over grammatiske skrivefeil. Dette var langt mer fornøyelig enn ergerlig. Auda. Har vi tatt på oss sinnabuksene i dag? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 - Skal sparke Palin i rompa Godt forsøk, VG. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet om Skruf er lett og bake? Skruf er lett og bake om du kan og bake. Skal du ha en grei snus som er lett og bake, anbefaler jeg deg en boks med Röda Lacket løs. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Noen som vet om Skruf er lett og bake? Skruf er lett og bake om du kan og bake. Skal du ha en grei snus som er lett og bake, anbefaler jeg deg en boks med Röda Lacket løs. Noen som ikke kan og skrive korrekt norsk? Venstre skilt: nytt massasjeinstitutt for nyheter? Høyre skilt: Her var det mye å pirke i! Endret 9. oktober 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Høyre skilt: Her var det mye å pirke i! Hun har fått til skjerf med skj- da, det er ikke så verst bare det. Innehaveren er asiatisk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som vet om Skruf er lett og bake? Skruf er lett og bake om du kan og bake. Skal du ha en grei snus som er lett og bake, anbefaler jeg deg en boks med Röda Lacket løs. Noen som ikke kan og skrive korrekt norsk? Vanlig og puttet snusen under forhuden? Kan umulig tenke meg at det er sunt for tissen. Samme bruker. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hørt at det er vanlig og motte på do ofte i biunnelsen av svanger skap?? Etter min mening er orddelingsfeil er noe av det mest irriterende å lese. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 har spist tørka gresshoppe med bacon kryder (smakte ikke bacon.) egg og bacon pitzza, ikke så sært men alikavel ikke så mage som har spist det, anbefales. har spist rype hjerte, torske øye + diverse små stein :!: Orddelingsfeil er irriterende, ja. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 at ikke Sara har sendt meg en melding -.-.. jeg blir utholdmodig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ekspert om «Fat admiring»: - Typisk amerikansk og kategorisere Endret 15. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå