Nebuchadnezzar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal vell være tull og tøys. Nok OT nå! Irriterer meg ofte over dialekt og hvem sjermkort ... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal vell være tull og tøys. Nok OT nå! Ikke når jeg synes det er mer tøys enn tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tøys og tull. Smiley fungerer utmerket som punktum I følge kva for reglar? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 DB Han prøvde å nå en pasning fra Florent Malouda, men havnet i stedet i en duell og gjorde grimaser på grunn av smerter. Ikke akkurat en skrivefeil, men formulert på en fin måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Frå Halden Arbeiderblad: Trøbbel med pc'n? Kan du mye om data og har lyst til å jobbe med det? Kontakt datafikserne ved Industriprodukter (Ipas), da vel. Lenke. Forresten: Takker for tipset;) Får se om jeg blir og gjøre det;) Endret 4. oktober 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hver så snill? : ) Det får då hvere grenser. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm, kom over et artig skilt utenfor en fiskebutikk igår. Der stod det noe sånt som Krabbe KlørKokte Reker Sært. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når Herr Krabbe klør, skulle det jo bare mangle at han ikke avreagerte og kokte litt reker. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja der ser man altså hva en enkel kommafeil kan føre med seg. Jeg var sikker på at det i den butikken var mulig å få se en krabbe klø på noen kokte reker. Men, ja det var sært! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja der ser man altså hva en enkel kommafeil kan føre med seg. Jeg var sikker på at det i den butikken var mulig å få se en krabbe klø på noen kokte reker. Men, ja det var sært! Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når kulde gradene kommer, er det desto deiligere å synke ned i den utendørs bade stampen. Bildetekst på dagbladet.no i dag. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men er det riktig å si for eksempel "den utendørs badestampen"? Vil tro det er grammatisk korrekt, men ett eller annet sier meg at det ikke er helt korrekt. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Irriterer meg ofte over dialekt og hvem sjermkort ... Dette med hvem skjermkort/prosessor e.l. lurer jeg også på, ser det er ganske mange som skriver det. Er det dialekt eller ustødig grammatikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja der ser man altså hva en enkel kommafeil kan føre med seg. Orddelingsfeil er ikkje det same som kommafeil. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Obama avviser at han har terrorist venner dagbladet.no Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Data 20 000 Komponet valg og kompitel s pørsmål om dela var fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 "Pakke Muser"? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Obama avviser at han har terrorist venner dagbladet.no Mener de å si at han har terrorisert vennene sine? Eller at han har terrorist-venner? Ikke enkelt å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå