Nerf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 når jeg prøver å skrive inn programnøkkelen, får jeg beskjed om at den ikke kan validifiseres. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Heisan! Tenker på å bygge en gameing pc, men har ikke peiling på va sjærmkort som er brukbart. Så for meg å bruke ca 2000kr på sjærkorte. Noen gode fårslag?? Takk til dem som svarer Ja, ja det skal ikke være lett. ( Skal det være komma etter andre ja`et også ? ) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg får jo kjørt meg stort sett hver gang jeg skriver noe i denne tråden. Norsk teori kan jeg fint lite om, så det går på gehør og sundt bondevett. Med det sagt, så ville jeg flyttet komma slik at det kun var etter siste ja. Men men, det er bare min mening, og jeg gjør meg nå klar for de unngåelige irettesettelsene. Forresten litt artig ord dette sjærkorte... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fra en MSN-logg nei! de er en jevla grunn for at paker stanere slåss mer! En som prøvde å forsvare at pakistanere har gyldig grunn til vold, for forfedrene dems har levd under en krig Jeg skriver langt i fra perfekt sjæl, men syns "paker stanere" var fantastisk. ("sjæl") Endret 30. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 dems Så vet du det. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men men, det er bare min mening, og jeg gjør meg nå klar for de unngåelige irettesettelsene. Jeg formoder at det er uunngåelige irettesettelser du gjør deg klar for... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I overkant streng? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, det ville være og rette på Rocambole2 bruk av ... Når det brukes rett etter et ord betyr det at ordet mangler en del. Fae... Mens når man skriver ... Betyr det et lengre mellomrom eller pinlig stillhet. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei dæven! Rocambole2, send PM hvis du lurer på hva jeg mente, jeg tør ikke skrive mer her... :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, det ville være og rette på Rocambole2 bruk av ... Å/og-feil og manglende eieform eller eiendomspronomen. (Men jeg er fortsatt glad i deg. ) Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I huleste her e mangen so ikkje har mykje peiling. For det første so står faktisk emo for emotional og det e ein musikk sjanger. Det seie litt om ka det egentli e. Det mange trur e emo e folk som går i svart kuta seg sjøl og høre på Heavy og det. Men for det første so e den stillen dei fleste går i gotish. og ein som kutta seg sjølv ein sjøl skadar. So det blir rettare og kalle han gothar en emo. Men ka du skal kale noken noke som kan bli sett på som nedsettane? Og du spør om kofor du ikkje kan kalle ein "neger" for ein neger? Når du sei neger referera du egentli til ein som e frå nigeria. Samme gjelde pakis, det referera til ein som kjem frå pakistan. Der har du vell svare på kofor ein som du vill kalle "emo" blir sur visst du nettopp kalla han emo:P Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei dæven! Rocambole2, send PM hvis du lurer på hva jeg mente, jeg tør ikke skrive mer her... :!: Den der tager spøg kun for spøg, og alvor kun alvorligt, han har forstået begge ting meget dårligt. («Gruk» av danske Piet Hein.) Jeg hadde ikke giddet å bry meg med den manglende u-en om du ikke hadde gitt så klart uttrykk for at du forventet å få irettesettelser! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 unngåelig ~gå'elig a2 som kan unngås, jf *uunngåelig Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg mener det er helt greit, og på sin plass med den typen pirking Rocambole2. Jeg tør fortsatt skrive i tråden også. Hadde det vært en tråd om prosessorer ville det vært drøyt, men i denne tråden bør man jo få det rett. Noe jeg tydeligvis har store problemer med. Jeg følger med i tråden fordi jeg syns det er morsomt, og samtidig lærer jeg jo nesten daglig noe nytt av dere som åpenbart fulgte litt bedre med på skolen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er også glad for "pirkingen" som skjer i denne tråden. Jeg har lært mye av alle feilene jeg har gjort i denne tråden. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 unngåelig ~gå'elig a2 som kan unngås, jf *uunngåelig Jeg tror de fleste av oss både vet at det fins et ord som heter unngåelig, og hva det betyr, PencilCase. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det eneste stedet på forumet det er lov å rette på andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det eneste stedet på forumet det er lov å rette på andre Punktum. Når me først er inne på pirking. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tøys og tull. Smiley fungerer utmerket som punktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå