Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Fikk en sånn nostalgisk; "sealed with a kiss", når jeg leste denne trådtittelen.

 

Det har komme segler i akvariumet mitt.

 

Eller var den følelsen bare et produkt av at jeg elsker å seile, og aksepterer at skorpe på leverposteien er digg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
BK: Kina inspirerte bilder

 

Jeg får en klump i halsen når jeg får/tar innover meg hvor empatisk Kina er. Håper bilder verdsetter tiltaket?

 

:thumbup:

 

nei jeg får aldri orgasme lenger når jeg drarn hehe. men problemet er at jeg ikke får stiv penis de gangene jeg bruker ereksjon.

 

Akkurat!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Dere tar helt feil alle sammen. ALLE jeg gjentar ALLE hjelpe midler untatt internett er tillat under en tentamen. Hvertfall under en norsk/nynorsk tentamen. Men eksamen skal det vistnok ikke være låv med loe.

 

Dessuten er programme "leo" Det dårligtste oversettings programmet jeg noen gang har vært borti. brukte den på en innlevering og fikk en ussel 3+ .. gjør deg selv en tjeneste og IKKE last ned eller bruk loe i noen omstendigheter.

 

Han skal være glad for at han fikk en 3+ i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du trenger et større bilde enn et år, siden den økningen kan bare være tilfeldigheter. En annen ting som gjør statistikken litt verre er at det finnes mange innvandre fra Asia som ikke er muslimer, og en økning kan faktisk bare komme av ikke-muslimer som kommer i arbied. Det er også et dilemma at vi har ikke altfor mange innvandre som er andre genrasjon for 10 år siden, og tallene vi kan sammenligne med er av en liten gruppe.

 

La oss si at det er riktig at muslimske innvandre kommer i jobb, vil det bety at integreringen går fremover, men det løser ikke problemene. De har forsatt mye lavere arbeidsledighet enn nordmenn, og det er ingenting som tilsier at økningen vil forsette. I tilegg øker krimnaliteten og ghettomiljøene. Dette er ikke positive ting, og dermed må vi redusere innvandringen til de som vil bidra positivt til Norge. Resten skal være flyktninger.

 

Hadde jeg bare vært sikkeli homo nå... så...   :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nok ei perle frå skulesystemet:

 

styret samler seg 8\oktober (onsdagen etter høst ferien) 11,30kl

 

vi har fåt noen brev og ting fra elev organisajonen det vil bli diskutert og lest.

 

 

elevrådet møter to uker etter på onsdag 22 oktober kl.12,15

 

saksliste kommer....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei Folkens!!

 

Har fått en sånn tema oppgave om teknologi...

så jg kunne velge emne om teknologi... Jeg valgte Våpen..

Og på avslutninga har jg tenkt å fortelle litt om konsekvensene På Grunn Av Våpen...

Lurte på om dere kunne hjelpe meg litt??? 

 

Det Hadde Vært Fint  

 

Plisss Kjapt. 

 

Så ønsker vi en ny kommunikator velkommen til vårt lille forum!

 

Jeg ville forøvrig ikke ta sjansen på hverken skriftelig eller oral fremførelse, men gjort det på arabisk manér, og fyrt av en maskinpistolsalve i taket!

 

:fun:

Lenke til kommentar
Hei Folkens!!

 

Har fått en sånn tema oppgave om teknologi...

så jg kunne velge emne om teknologi... Jeg valgte Våpen..

Og på avslutninga har jg tenkt å fortelle litt om konsekvensene På Grunn Av Våpen...

Lurte på om dere kunne hjelpe meg litt??? 

 

Det Hadde Vært Fint  

 

Plisss Kjapt. 

 

Så ønsker vi en ny kommunikator velkommen til vårt lille forum!

 

Jeg ville forøvrig ikke ta sjansen på hverken skriftelig eller oral fremførelse, men gjort det på arabisk manér, og fyrt av en maskinpistolsalve i taket!

 

:fun:

 

Ingen grunn til å måtte skrifte her, Pencilcase.

Lenke til kommentar

Dæven! Folk er virkelig dårlige til å formulere seg. Jeg skjønte absolutt ingenting av den siste der.

 

Edit: Fant den her i språkkategorien:

vi har jo så vidt jeg kan fårstå alle mann i pensum på barneskolen og ungdomskolen å lære engelsk... så da ville jeg jo kallt det et sukundærspråk.. noen som er enig? å er australsk, britisk, amerikansk å irsk bare dialekter of engelsk? eller er di eigne språk?
Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...