Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Vitenskap er ateistisk.

Artikkelen er bra skrevet, men den er typisk for follk som kommer med alle mulige rare slutninger for å forklare at Gd finnes når viten skapen har så sterke bevis imot Gud.

Dessuten må man huske på at bevisene mot Gud er større og flere enn de som er med Gud.

For å ikke tro på Gud trenger du å bare tenke logisk, for å tro på Gud må du tro.

men så må man huske at man har rett til å tro på hva man hvil.

Måtte bare poste denne, fordi jeg fikk en slags "opphøyet" følelse når jeg leste praktverket.

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
PC`en er ikke formatert

De som har vert innom IKT kontoret for bytting av Domene fra Isyd.no til Ped.vaf.no har fått ny bruker profil så maskien er ikke Formatert skal du ha de gamle dokumentene så ligger de på 'MinDatamaskin'' og på Disk C:\ inne i ''C:\Documents and Settings'' og (GameltBrukerNavnetDitt)

IKT-ansvarleg annonserar.

så sliter man med høye temps kan man komme langt med og sette inn ei vifte til, og jeg har erfart at jeg får bedre resultater av og montere friskluft inn enn en extra avtreks vifte

Oi. Kan ein montera inn friskluft i kabinnettet også nå?

Lenke til kommentar
så sliter man med høye temps kan man komme langt med og sette inn ei vifte til, og jeg har erfart at jeg får bedre resultater av og montere friskluft inn enn en extra avtreks vifte

Oi. Kan ein montera inn friskluft i kabinnettet også nå?

Ja? Det er f.eks en her på forumet som har bygd maskinen sin i en kasse som står på verandaen hele året. Her er det ren uteluft som trekkes igjennom kabinettet.

Lenke til kommentar
Det har krasja et par ganger til meg. Jeg venter til neste versjon.

Ja? Det er f.eks en her på forumet som har bygd maskinen sin i en kasse som står på verandaen hele året. Her er det ren uteluft som trekkes igjennom kabinettet.

Når du puster, monterer du friskluft i lungene da?

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Her er det ren uteluft som trekkes igjennom kabinettet.

Fortell meg noko eg ikkje veit. :)

Saka er berre at eg trudde at det ikkje gjekk an å "montere" luft på same måte som ein gjer med f.eks. ein harddisk, eit bordbein eller ei cd-hylle, då spesielt siden ein ikkje kan bl.a. skru skruar inn i lufta slik at den held seg på plass.

Lenke til kommentar
Jeg trur trixet med 1stegangstjenesten er å søke seg til en plass hvor man opplever mye spennende, og er del av en elite.Hvis dette ikke er deg, så glem det. Alternativet er dassetjeneste i leir- og da kan man likegreit tilbringe et år på soffaen eller et år i en postbudjobb elns...

Han har ikke vært i militæret.

Lenke til kommentar
Ja, hva utdanning trengs for å bli Førskolelærer?

Fordi barnehageassistent er jo suge lønn.

Jeg vet står litt rundt forbi, men jeg skjønner ikke en dritt av det, er ikke til meg heller prøver å finne ut for.

Men noen som kan gi lett og konkret svar hva som trengs for å bli det?

Jepp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
er litt svak for Hannibal, mest fordi han slåss mot romerne som jeg ikke er noe fan av

men også fordi han var en ren militær man, mens Cesar or Alexander måtte drive å ta seg av poltikk, så kunne han konsentre seg om det militære,

så fort man blander politikk inn i det, mister man ofte fordelen på felt, det skjedde med napoleon, mer og mer tid gikk bort på det med å styre frankrike og slikt, og da ble han også en dårligere komandør av soldater,

Er litt svak for ,  :sleep:

ok, siden dette er en ny side og moderatorren ikke valgte nytt evne (hver ny side skal det komme nytt evne å diskuteres, den forrige evnen sluttes og et nytt kommer)

da er det nye evne: døden, enden på en epoke og begynnelsen på et nytt?

Eeee ...? "Evne"?

:sleep::sleep:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...