Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vitenskap er ateistisk.Artikkelen er bra skrevet, men den er typisk for follk som kommer med alle mulige rare slutninger for å forklare at Gd finnes når viten skapen har så sterke bevis imot Gud. Dessuten må man huske på at bevisene mot Gud er større og flere enn de som er med Gud. For å ikke tro på Gud trenger du å bare tenke logisk, for å tro på Gud må du tro. men så må man huske at man har rett til å tro på hva man hvil. Måtte bare poste denne, fordi jeg fikk en slags "opphøyet" følelse når jeg leste praktverket. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Han har enda grudge til onkelen for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 PC`en er ikke formatertDe som har vert innom IKT kontoret for bytting av Domene fra Isyd.no til Ped.vaf.no har fått ny bruker profil så maskien er ikke Formatert skal du ha de gamle dokumentene så ligger de på 'MinDatamaskin'' og på Disk C:\ inne i ''C:\Documents and Settings'' og (GameltBrukerNavnetDitt) IKT-ansvarleg annonserar. så sliter man med høye temps kan man komme langt med og sette inn ei vifte til, og jeg har erfart at jeg får bedre resultater av og montere friskluft inn enn en extra avtreks vifte Oi. Kan ein montera inn friskluft i kabinnettet også nå? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 så sliter man med høye temps kan man komme langt med og sette inn ei vifte til, og jeg har erfart at jeg får bedre resultater av og montere friskluft inn enn en extra avtreks vifte Oi. Kan ein montera inn friskluft i kabinnettet også nå? Ja? Det er f.eks en her på forumet som har bygd maskinen sin i en kasse som står på verandaen hele året. Her er det ren uteluft som trekkes igjennom kabinettet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Det har krasja et par ganger til meg. Jeg venter til neste versjon. Ja? Det er f.eks en her på forumet som har bygd maskinen sin i en kasse som står på verandaen hele året. Her er det ren uteluft som trekkes igjennom kabinettet. Når du puster, monterer du friskluft i lungene da? Endret 4. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Her er det ren uteluft som trekkes igjennom kabinettet. Fortell meg noko eg ikkje veit. Saka er berre at eg trudde at det ikkje gjekk an å "montere" luft på same måte som ein gjer med f.eks. ein harddisk, eit bordbein eller ei cd-hylle, då spesielt siden ein ikkje kan bl.a. skru skruar inn i lufta slik at den held seg på plass. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Haha! You got me! Fiffig, jeg leste det skribenten trodde han skrev. Hjernen min har spilt meg ett puss, jeg bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Oi. Kan ein montera inn friskluft i kabinnettet også nå? Hva slags nett bruker man i en kabin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva slags nett bruker man i en kabin? Godt spørsmål. Kanskje eit av luft? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 for ikke camen på en mac Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Da legger jeg meg snart. Jeg skal drømme søtt om en Bulgarier med øyne som en demon. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg trur trixet med 1stegangstjenesten er å søke seg til en plass hvor man opplever mye spennende, og er del av en elite.Hvis dette ikke er deg, så glem det. Alternativet er dassetjeneste i leir- og da kan man likegreit tilbringe et år på soffaen eller et år i en postbudjobb elns... Han har ikke vært i militæret. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er jenta over 16 er d lov uansett alder. Drit i hva andre sier gjør d du føler får. Ein saleg mix av sms og slarv. Det fins få ting som irriterar meg meir enn at for/får vert forveksla. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jamen, jeg liksom gjorde det liksom. Han hadde liksom dame hjemme hos seg Liksom, altså¨imaginært Du gjorde liksom det, liksom? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dagbladet Helsemyndighetene advarer landets 300 000 snuserne *sniff* Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, hva utdanning trengs for å bli Førskolelærer?Fordi barnehageassistent er jo suge lønn. Jeg vet står litt rundt forbi, men jeg skjønner ikke en dritt av det, er ikke til meg heller prøver å finne ut for. Men noen som kan gi lett og konkret svar hva som trengs for å bli det? Jepp. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 du over godt til deg det! Hva prøver vedkommende egentlig å si? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så gode multiplayer muligheter i ett lisens basert spill er skjeldent... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg minner om Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Innlegg bestående av et tegn kan vell knapt kalles et innlegg. Et innlegg har nå forsvunnet ut i det store dragsuget. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) er litt svak for Hannibal, mest fordi han slåss mot romerne som jeg ikke er noe fan avmen også fordi han var en ren militær man, mens Cesar or Alexander måtte drive å ta seg av poltikk, så kunne han konsentre seg om det militære, så fort man blander politikk inn i det, mister man ofte fordelen på felt, det skjedde med napoleon, mer og mer tid gikk bort på det med å styre frankrike og slikt, og da ble han også en dårligere komandør av soldater, Er litt svak for , ok, siden dette er en ny side og moderatorren ikke valgte nytt evne (hver ny side skal det komme nytt evne å diskuteres, den forrige evnen sluttes og et nytt kommer) da er det nye evne: døden, enden på en epoke og begynnelsen på et nytt? Eeee ...? "Evne"? Endret 9. september 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå