Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Jada Linux er sikkert bra ! Men jeg har et Karaoke program: Tricerasoft.com : Swift Elite 4,

Og Det fungerer ikke i linux,

så jeg ble tvunget til og kjøpe vista premium 32 bit.

???? Hvorfor fungerer ikke det programmet i Linux ???

er det noen som har peiling på Linux og kan teste demoen av Swift Elite 4 på linux

og fortelle om det virker

fordi jeg har ikke peiling på linux i det hele tatt

prøvde Kde likte utseendet på det men som sagt funket ikke det programmet der! rolleyes.gif

 

prøvde også Ubuntu, skulle chatte med noen men det jævla chatte programmet virket ikke engang kunne ikke chatte med noen

og på ubuntu sine sider , sto det att det var chatte program inkludert og klar til og brukes , Feil !!! ubuntu instalerte jeg fra en cd og skulle virket siden alle programmene var inkludert !!!

see: møkka program !!!!!

Nei tror jeg holder meg til windows Vista Home Premium Edition 32 .

der virker ihvertfall alle Nye programmer, drivere og allt man kan tenke seg !!

Meget fornøyd med Vista har ikke hatt Noen problemer med Vista så langt !!!

Her var det så som så med grammatikken :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei faen heller, den skal da ha et mer originalt navn en som så

Jeg er veldig fristet til å formatere pc'en til gamlingen og hive inn ubuntu eller noe slikt til han kommer tilbake.

Så skal jeg også ha meg en HTPC-pc som skal stå i stua, TOTALT 18db er max.

 

Andre ting på todolista:

Oversikt over turen sørover. Treffet, Nattog til bergen, besøke brodern, comfort, lånt laptop, ordnet laptop?

Hus ting, få oversikt over hva jeg har i kjelleren,hva jeg trenger til neste gang jeg skal flytte ut, noe som ikke er så fryktelig lenge til. Ta bilder av det du har og lag tråd om forslag til innrednings-ting.

Skal skrape et vindu hos fattern, mitt vindu retteresagt, handle sandpapir

En tur innom sparebanken om økonomien, prat med han du var sist innom om forsikring.-

Litt selvpleie ting: Fuktighetskrem til ansikte, ansikstsrens og slikt..barberkniv?

Ringe å høre om jobb sørpå..adeco, manpower og slikt..flytte..

Software for å bygge/designe et hus, hva trengs, forslag, inspirasjoner..

Minnepinne! over 10GB minst.

 

Her var det litt å ta tak i.

Lenke til kommentar
Tok fly fra Sardinia i går, og under hele turen satt jeg og irriterte meg over noe som sto på det bordet på setet. Det som sto var: "Fasten seat belt while seated. Life vest under the seat."

Måtte bare få det ut! :)

Det er då heilt korrekt. Viss du tenker på orddelinga, så skal det vere slik på engelsk.

Lenke til kommentar
Ja, Det er jeg. Er bare 13 men er intrisert i film og eldre spill. Har invistert i en NES Og Nintendo 64. Syntes dere det er for tidlig for meg og begynne og sammle på film?

TDK Skal jeg ha uansett. Men om jeg vil ha den beste utgaven bør kjøpe special edition i blue-ray? Har ps3 men må jeg kjøpe dvd kontroll til den?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
hawaii: Til hans/hennes forsvar er skribenten bare 13 år. :roll:

Ja, dakar niten som har bare seks års skolegang bak seg ...  :whistle:

 

 

 

Edit:

 

 

Hahahaha jeg vil ikke akkurrat si Linjeforening ! LOL

 

Prescott Bush bestefar til Nåværende Rasshøl var også en Bonesmen.

 

Han har faktisk Finansiert hitler til makten sammen med Harrimans og bank of new york.

 

Det er en elite gruppe som rett og slett tilber en avgud, de blir plassert høyt i det amerikanske systemet pga den makten den allerede har på regjeringen.

 

 

Google it asshole

 

:love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...