AiKi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 holdt vi holdt kontakten flere ganger til dagen Hva er det som går av folk? Hvordan startet denne horrible trenden med bruken av 'til' i stedet for en del andre småord? :| Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette er vel et ledd i den pågående forflatingen av språket (av enkelte omtalt som utvikling). Istedenfor å prøve å holde orden på bruken av en mengde småord, har enkelte funnet ut at det greier seg med ordet til - folk flest skjønner hva man mener uansett. De fleste oppfatter ikke engang at det skurrer, bortsett fra oss språkpuritanere som det snart ikke er flere igjen av. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg håper da virkelig at det er flere enn hos her inne som legger merke til såpass grove skrivefeil? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Faen å tidlig dere begynner tongue.gif Ser flere og flere skriver det på den måten, er det en dialekt eller noe som er slik? For meg blir det helt naturlig å skrive så fremfor å. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dialekt ja, vanlig å si her på "Hedmarken". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg foretrekker at ting og tang er så klinkende klare som de formuleres her. Selvsakt kan man mislike en film en fattet poenget i, men jeg tror at budskapet treffer en på ulike måter i ulike faser av livet……. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 To baldly go where no man has gone before! Tihih. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 To baldly go where no man has gone before! Ai ai. Det var jo en glimrende beskrivelse av Picard Lenke til kommentar
deo4711 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 ....Tokk tilog med kjanksen på og lodde ut 2 stk og fikk se at de brukte dårlig toleranse (rød) tror det er +- 2% om jeg ikke husker feil. Jeg satte dette sammen( litt juks med multisim) og kjørte det og fikk bra resultat (seff det er jo CV xd= Men ikke det de lover kundene sine, skrudde opp et par forsterkere til fra andre produsenter (ikke bare eff forst men også for) og samme resultat. Faktisk av alle merkene så var det CV faktisk som hadde minst lekasje) Noen andre som har noen kunskap til dette? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 ....Tokk tilog med kjanksen på og lodde ut 2 stk og fikk se at de brukte dårlig toleranse (rød) tror det er +- 2% om jeg ikke husker feil. Jeg satte dette sammen( litt juks med multisim) og kjørte det og fikk bra resultat (seff det er jo CV xd= Men ikke det de lover kundene sine, skrudde opp et par forsterkere til fra andre produsenter (ikke bare eff forst men også for) og samme resultat. Faktisk av alle merkene så var det CV faktisk som hadde minst lekasje) Noen andre som har noen kunskap til dette? Ord vert fattige. Eg har ikkje ei glose som kan beskriva det innlegget. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) er som regel så mange gull korn i klassa mi at det bare er feil Men skal ta noen kjappe * I K&h vi dreiv å laga tre skje da læreren plutslig gikk bort til ei i klassa mi og tok skjea hennes og gikk fram til kateteret " Jeg tok fram skjea til ingvild hit for det er den STYGGESTE jeg fant .... slik skal dere ikke gjøre det" * Vi har 2 som hetter espen i klassa... en som er veldig høy og en som er litt liten ( store espen og lille espen ) så en dag skal samfunsfag læreren spørre om no " ja espen forklar" "åkke ta øss" sier en av de "jaaa tynne espen" kommer det fra læreren " " fyyyy faen! " utbryter store espen og hele klasse bryter seg i latter * Vi lurte en av de mindre smarte i klassa til å tro at asisa hadde invandert europa og at vi nå tilhørte asia * Vi hadde hatt vannkrig i klasse rommet mens læreren var og hjalp utgangs elevene med eksamen forbredelser, Han kommer in døra samtidig som det ringer vi løper alle ut i gangen, det siste vi hører er at læreren skriker "NEI FY FAEN" Ole Andreas seg til en jelpe-lærer og spør eg spiser ikkje for og leve, Men lever for og spise Endret 13. august 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Flashplayer 10 yter bedre enn v9 på min 4 år gamle laptop, så det er bare til å prøve. Jeg kjører riktignok Ubuntu, det har vel også noe å si. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Siden Tek.no-nettverket er såpass opptatt av språk og rettskrivning, burde vi vel nesten hatt en språkinkvisisjon her på forumet. Synd det hadde blitt litt brutalt. Skjer urovekkende ofte at folk kommer innom med bluetooth headsettet sitt og klager for at den ikke fungerer For...? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så så, Aiki, er det noe å klage for* Beklager, men jeg kunne ikke dy meg og nå føler jeg meg skitten. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er ingen ting å diskutere, DET ER EN SMAK SAK! jeg har dette så langt: - Toast jern - Vaffel jern - Steke panne - Vann koker - Service og bestikk + vann glass Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Samler h*n på orddelingsfeil eller? Endret 13. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Knegg. Jeg installerte nettopp nytt hovedkort laget av Asus. Følgende melding ble gitt på skjermen da jeg bootet uten hardplatelager No any drive found! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hahah, den var snedig. Hørtes nesten ut som om den var litt uenig med seg selv. Endret 13. august 2008 av Brian Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Den fungerer helt fint har ikke hat noe problem med den. Det er en god Konkuranse børshe men funker like fint i skogen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kom over denne emnetittelen: hvifteløst skjermkort til multimediapc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå