Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.Har kjøpt meg ny pc snart brukt den i 1uke.Jeg har vært på lan i 2 dager men nå når jeg kommer jeg er min fps blitt hel fuket.fps drop i smoke osv.før jeg dro fra lanet var det ikke sånn...Noen som vet noe.Har foresten prøvd og reinstalere pcn og men det funka heller ikke Og oppdater drivere osv...Spillet jeg snakker om er call of duty 4
Lenke til kommentar
Indre medisin som spesialitet?
Hei jeg vurderer å studere medisin enten i Norge eller Polen. Jeg er meget interessert i indre medisin og vurderer å ha dette som spesialitet. Problemet mitt er at jeg har hørt fra fastlegen min at man i de store sykehusene gren spesialiseres til f.eks kardiologi. Er det mulig å bli en Lege som har hoved jobb som diagnoserer? Nå tenker jeg ikke på allmenn lege, men sykehus lege? Jeg liker tanken av å måtte tenke om kroppen og finne ut hva som er galt med en passient og hva som er den beste behandlingen. Grunnen til at jeg vil være sykehus lege er at jeg føler det virker som om det er mere "seriøse" ting det dreier seg om (no offence).

Bredden av informasjon man må vite er det som gir meg kicket, og samtidig måtte leite opp "feilen" til et individ ved hjelp av symptomene han/ hun fremviser. Takk for svar.

Har hørt at leger skal være elendige når det angår språk, men kanskje litt tidlig å begynne før man engang har søkt?

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis noen sier jeg har kort lunte i tillegg til at tåpelige gramatikkregler ikke er tilpasset meg, så skifter jeg i hvert fall forum.

 

Det hamret moderatorene fast. OG nå begynner du også itilegg? Hva er problemmet her?. Kan vi holde fokus på det eg oppretter tråder for, eller må eg finne meg et nytt forum, der folk slutter å OT alle trårder eg prøver å gjøre meningsfylle?
Lenke til kommentar
Men det er latterlig å trekke alle under samme kam slik.

 

Det er morsomt å se en ny vri på dette ordtaket.

Heh. Jeg er da ingen tilfeldig bruker.

 

Jeg har i nesten 30 år hatt problemer med det ordtaket. Hva er det faktiske ordtaket jeg prøvde meg på?

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...