Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ingen er perfekte nei, men når man først poster en klage i denne tråden så bør man trå varsomt om du forstår hva jeg mener. Akkurat ... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det sier jo seg selv at alle som poster i denne tråden er ekstra utsatt for å bli rettet på Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) En plakat som VW-Audi Club Norwegen har med seg på sitt "roadshow" for tiden: "Vinn tur til Nürnbergring!" Ikke aner jeg hva eller hvor Nürnbergring er, men jeg kan ikke forstå at det skulle være så mye bedre enn den verdensberømte racerbanen Nürburgring, som faktisk ville vært et meget ettertraktet mål. Endret 9. juli 2008 av OML Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er mye her, men "jaffal" slår vel det meste. Så sant så sant, men som du ser i signaturen,(forrige cpu slutta å synga) eg nølte me å venta på ny,så eg satte igang, å den har funka fint den, så då dreit eg barra i det...Men det blir ikkje no neste gong der jaffal.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det sier jo seg selv at alle som poster i denne tråden er ekstra utsatt for å bli rettet på Helt klart. Du glemte punktum. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og samtidig sir at denne guden er glad i menneskene som han liksom har skapt, disse folka kommer nok ikke til fornuft med det samme. Yes sir! Det gjelder forsovet hele Skandinavia. Hvor mange minutter kom du for sent da? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller er det «for så vidt» du mener? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ingen er perfekte nei, men når man først poster en klage i denne tråden så bør man trå varsomt om du forstår hva jeg mener. Jeg ville skrevet: Ingen er perfekte, nei, men når man først poster en klage i denne tråden, så bør man trå varsomt, om du forstår hva jeg mener. Og jeg tror at jeg pleier å bruke alt for mye komma, så hvis noen kunne ha sagt hva som er rett, hadde det vært fint. For å holde oss til emnet: Det er aldri et godt tegn når jeg joiner en match, og begge lag sitter med sine fancy headsets og roper: "You're gonna get raped, you're gonna get raped" Og når jeg etter et par runder blir downet, og en igle av en drittunge kommer bort til meg og leker "blowjob" blir jeg provosert. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Foruten vanlige kommaregler, er det vel slik at en, på norsk, får lov til å sette et komma overalt hvor det måtte være naturlig å ha en kort pause. Endret 10. juli 2008 av SGE7000 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det gjelder forsovet hele Skandinavia. Hvor mange minutter kom du for sent da? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller er det «for så vidt» du mener? Tok en stund før det gikk opp for meg hva han mente ... Kan takle en del skrivefeil, men det kan bli litt for mye når man blir nødt til å tyde for å forstå hva som er skrevet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det sier jo seg selv at alle som poster i denne tråden er ekstra utsatt for å bli rettet på Helt klart. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforDu glemte punktum. Hehe, men jeg glemte det ikke. Jeg bruker bevisst ikke punktum etter jeg har satt inn en smiley på slutten av en setning. For meg fungerer det lille smilefjeset både som avslutning på en setning, samt en pekepinn på hva jeg prøver å bringe frem. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og samtidig sir at denne guden er glad i menneskene som han liksom har skapt, disse folka kommer nok ikke til fornuft med det samme. Yes sir! Det gjelder forsovet hele Skandinavia. Hvor mange minutter kom du for sent da? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforEller er det «for så vidt» du mener? Hehe, har lurt på når jeg skulle bli quotet Skal huske å bruke "for så vidt" fremover. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hjelper jo lite hva som funker for deg når det likevel er feil. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Les hva jeg skrev en gang til. Jeg bare påpekte at jeg ikke glemte det. Jeg sa ingenting om det var feil eller ikke. Jeg regner med du snakker om den øverste av min dobbeltpost. Bedre? Endret 11. juli 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Emnetittel sett på et høyst så anonymt sted på forumet: Vem hovedkort(chipsett er det som støtter Amd 9950 x4 2,6 ghz Selve innlegget: Sliter med å finne hovedkort som støtter Amd 9950 cpu 2,6 ghzPrøvde nyeste Gigabyte med Nforce 780 men det virket ikke. Er dårlig opplyst på div webshops om dette , står att de støtter x4 men det er vist en sannhet med modifikasjoner ser det ut som. Noen som med 100% sikkerhet vet hvem hovedkort og chipsett som støtter nyeste Amd x4 2,6 ghz? Må ha 2600 mhz databuzz hastighet ser det er endel billige kort med 1000mhz. Skulle helst hatt ett som var M-atx men finnes det ikke noe sånt så for ta vanlig Atx. Trenger ikke noe Sli-Crossfire. Edit = skrive leif. Jeg er faktisk imponert. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det var kreativt vil jeg si. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har kvitteringen fra buska jeg kjøpte for 100kr på dressman for 4 år siden liggende. Det er bein umulig å lese hva som står på dem etter så lenge, men den er der, det vet jeg smile.gif Jeg måtte bare. :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg måtte bare. :!: I don't get it. Red.: Altså jeg vet og ser at Dressmann er delt i to, men hva har det med buskveksten Pittosporum å gjøre? Red2.: Do-h. Get it. Så ikke før nå at det sto buska. Jeg må ha mer kaffe tror jeg. Endret 11. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Den ny feilfri'e versionen heiter: 7.0.483.000 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har kvitteringen fra buska jeg kjøpte for 100kr på dressman for 4 år siden liggende. Det er bein umulig å lese hva som står på dem etter så lenge, men den er der, det vet jeg smile.gif Jeg måtte bare. :!: Jeg ler så tårene triller! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå