Thend Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Enig. Det uttrykket må være det mest misbrukte her på forumet. Gjenta efter mig: man kan ikke skjære alle over én kam Sånn skal det gjøres. Endret 3. juli 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Joney Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 her har jeg prøvd å lage noen kule treff, sånne dust puffs. samt en flame ute av fokus i bakgrunnen Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Enig. Det uttrykket må være det mest misbrukte her på forumet.Gjenta efter mig: man kan ikke skjære alle over én kam Sånn skal det gjøres. Nåh. Man kan jo, men skal ikke ... Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gjenta efter mig Burde det ikke hete "Genta efter mig"? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 fy faen jeg er så lei folk som skal kommentere skrive-Leif eller noe hele tiden, hvem faen som bryr seg egentlig.???? Hvertfall ikke denne karen. :!: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det var ikke akkurat slik Stina hadde tenkt hun skulle feire 18 års dagen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gjenta efter mig Burde det ikke hete "Genta efter mig"? Hva med gæntag? Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Eller "Gænta æfter mig" (i Bjørnson-stil). Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er en tråd som heter "Avoide IP-ban med trådløs ruter". Makan til norwenglish. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 En del "norwenglish" her og: Jeg var i nøyaktig samme situasjon i går når jeg var ute. Dum som jeg var så prøvde jeg å kjøre på jentene, da UTEN å befriende fyren først. Needless to say.. det gikk ikke bra. Jeg gikk da videre, fant en 7'er som var omringet av chodes, så tok jeg spin & in bare for å ha prøvd det. Den funker veldig bra. Instant makeout og #-close, men noen day 2 tror jeg ikke det blir noe av. (jeg er anti-røying, hun røykte) Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 lol, jævlig bra fint mål men keperen var da på bærtur Han måte det fo de vile ha uavjort men Becham scoret på sin egen bane halv del! Hehe, gøyt mål. Hæ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 En del "norwenglish" her og: Jeg var i nøyaktig samme situasjon i går når jeg var ute. Dum som jeg var så prøvde jeg å kjøre på jentene, da UTEN å befriende fyren først. Needless to say.. det gikk ikke bra. Jeg gikk da videre, fant en 7'er som var omringet av chodes, så tok jeg spin & in bare for å ha prøvd det. Den funker veldig bra. Instant makeout og #-close, men noen day 2 tror jeg ikke det blir noe av. (jeg er anti-røying, hun røykte) La meg gjette, "PUA"-tråden? Mye rart der, ja. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Gjenta efter mig Burde det ikke hete "Genta efter mig"? Ja, helt sykt! Fytti rakkern for en feil. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det mangler en "s" i "dessverre". Ikke en gigant av en feil, akkurat. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det mangler en "s" i "dessverre". Ikke en gigant av en feil, akkurat. Nok til å få meg til å koke. Dessuten, å dele ordet som desv - erre er grunn til bekymring. Pga. lyn- nedslag er vi dess- verre stengt Slik. Endret 6. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvordan ville du løst det mtp mangelen på plass? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Han viste jo nettopp hvordan han ville gjort det (og hvordan det er riktig å gjøre det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå