Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kan være at den inngår i denne kolleksjonen!? Nyeste nytt på slankefronten. Back to business: Er på jakt etter å sette en kompressor i garasjen.Men ønsker ikke at naboene skal klage på lyden.. Vet dere om noen stille, og da mener jeg så stille som mulige luft kompressorer ? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Elkjøp prøver seg på språkleg mangfald: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) I samsvar med Elkjøps eget slagord: "Det er dumt å skrive for mye." Red.: Jau. Endret 29. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 CLAAASH OF TEH FANBOYS!!! Tengte jeg når jeg leste artikkelen, skal lese litt på tråden nå for og finne ut om jeg hadde rett, edit snart. edit: utsagnet mitt var riktig til en viss grad, selv om det var mindre skriveleifer her enn det jeg trodde. Au, au. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 E dt noen så e redde for å ta fly lol :SEg e ikkje , dt e drit løye å fly da hehe xD<3 Ska snart fly igjenn eg , eg ska te kreta .... glede meg sjukt mye ;)<3 En av grunnene til at jeg stort sett holder meg unna debattene på nettby. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Bonham Carter joiner ny Terminator-film Det ser ut til at Frank Miller og Zack Snyder kan være keene på å lage enda en film om spartanerene i "300". To av grunnene til at jeg unngår Kulturo. Endret 1. juli 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det virkelig fra kulturo.no? Wow. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 å jeg er meg...å slik er det å du sa? Pluss for å dra den helt ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ett nett problem En trådtittel som asap zulu ble innlemmet i egen samling over episke titler. Elegant overgrep mot treords-regelen ... Endret 1. juli 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det kan jo hende at problemet var "søtt". Lenke til kommentar
Argument Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Legg merke til emnetittelen. Jeg måtte lese den et par ganger for å forstå... Edit: Brøt tilfeldigvis en regel. Endret 2. juli 2008 av Argument Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) men hva gjørde du at du skulle inn i avhør? Hva gjørde du da ? Endret 2. juli 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har alltid prøvd og finne et eller anna sniper spill fra ww2.Elsker krigs filmer å spill Men noe jeg syns er artig er det sniper spill, men et fra ww2 skulle nok ha vært ekstra artig Men for å være sikker så postet han det i feil forum men men. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I værste fall blir du sittende med skjekket i postkassen, som meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen andre enn meg som ser ironien i dette? "Hva er det største RPG spillet noensinne?" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke vits å ta alle under en kam. Hva er vitsen med å bruke ordtak når du ikke vet hva ordtaket er? Det er skremmende mange som gjør dette på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå